چوب از قدیمی ترین و البته پر استفاده ترین متریال برای ساخت انواع ابزار و لوازم زندگی بوده است، و البته کماکان نیز برای تولید انواع لوازم و اشیاء لوکس مانند مبلمان، کفپوش، کمد و غیره از آن استفاده می کنند. پارکت از زیباترین کفپوش های چوبی است، که زندگی، طراوت و زیبایی را به محیط و فضای داخلی ساختمان وارد می کند، و در گذشته اغلب در دکوراسیون های لوکس و لاکچری مورد استفاده قرار می گیرفت و اکنون با توسعه صنعت تولید این محصولات و طراحی و تولید انواع پارکت در رنگ ها و کیفیت های متفاوت، امکان استفاده از آن ها در تمامی فضاهای مسکونی، اداری و تجاری با هر سبک طراحی فراهم شده است.

چوب از سری متریال زنده و طبیعی است که باید در نگهداری آن نهایت دقت را به خرج داد، زیرا عوامل تهدید کننده این پارکت ها مشخص شده اند، ضربه، خراش، شست و شو، رطوبت، حشرات و قارچ ها از سری عوامل تهدید کننده این منسوجات چوبی هستند و با توجه به بافت پارکت باید آن ها را با خشک نگهداشتن کف و همین طور سم پاشی های مرتب و دوره ای از این آسیب ها محافظت نمود، با این حال در صورتیکه به هر دلیل سطح رویی پارکت برآمده و یا پوسته پوسته شد می توان با ساب زدن و همین طور جلا دادن آن با لاک و روغن های مخصوص، این کفپوش را به حالت اولیه برگرداند، در واقع ساب زدن پارکت همان عملیات پرداخت کاری که به صورت دستی انجام می شود.

قیمت پارکت با توجه به موارد بسیار زیادی محاسبه و تعیین می شود که از مهمترین آن ها می توان به بافت و نوع چوب، درصد سختی و مقاومت آن در برابر عوامل تهدید کننده محیطی، برند سازنده و کیفیت تولید اشاره کرد. در بازارهای خرید و فروش پارکت لمینت ضد آب همواره با برندهای ایرانی، چینی، آلمانی، ترک، بلژیکی و غیره مواجه هستیم، که مشتریان با توجه به سلیقه و بودجه خود می توانند پارکت مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهند.

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 224
نمایش همه
علاقه مندی ها ()