کاغذ دیواری یکی از لوکس ترین روکش های کاغذی برای تزئین دیوارهاست، که روز به روز به تنوع تولیدات و افزایش مقاومت فیزیکی آن ها در برابر عوامل فیزیکی افزوده می شود و امروزه مخاطبان این محصولات دارای انتخاب های بیشماری هستند. استفاده از تصاویر ظریف و بسیار زیبا در طول رول های کاغذی در طرح ها و سبک های مختلف از جمله قواعد اصلی تولید این منسوجات کاغذی می باشد، که البته سال به سال از ضعف های این محصولات کاسته می شود و به تنوع طراحی این محصولات افزوده می شود، که سبب شده این دیوارپوش های کاغذی در شمار اصلی ترین انتخاب های دکوراتورها تبدیل شود. بیشترین فضای پیش روی افراد را دیوارها تشکیل می دهد، بنابراین باید در انتخاب و خرید کاغذ دیواری مناسب نهایت دقت را به خرج داد، تا با یک انتخاب ناآگاهانه یک محیط کسالت بار و خسته کننده را در خروجی تحویل نگرفت.

کاغذ دیواری در سبک های مختلف هنری طراحی و تولید می شوند و می توان برای هر ساختمانی از انواع سبک های هماهنگ و موزون با ساختمان استفاده کرد، برای مثال می توان به انواع کاغذ دیواری مدرن، کاغذ دیواری کلاسیک و کاغذ دیواری سنتی اشاره کرد، این محصولات هر کدام در تنوع بسیار بالایی از رنگ و طرح قرار دارند و با استفاده از آن ها می توان هر سلیقه ای را راضی نمود. قیمت کاغذ دیواری به صورت متری محاسبه و تعیین می شود، و در این تعیین قیمت موارد بسیار زیادی از جمله نوع متریال مصرفی، برند سازنده، مقدار وینیل بکاررفته در آن، سبک طراحی و ابعاد استاندارد آنها محاسبه و تعیین می شود. فروش کاغذ دیواری ایرانی در این مرکز با قیمت مناسب انجام می گیرد.

انواع کاغذ دیواری باکیفیت را می توان در گروه های کاغذ دیواری وینیل، کاغذ دیواری PVC، کاغذ دیواری با الیاف طبیعی، کاغذ دیواری مخملی و غیره اشاره کرد، که از نظر ویژگی های کیفیتی و مقاومت در برابر عوامل مخرب طبیعی تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند.

 

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 123
نمایش همه
علاقه مندی ها ()