کفی تخت دو نفره از قسمت های اصلی تختخواب دو نفره محسوب می شود. امروزه خیلی از افرادی دارای تختخواب در طرح های مختلف هستند که از مزایای آن بتوانند برای استراحت کردن و خواب استفاده کنند. هنگام خرید تخت خواب، توجه به کفی تخت از اهمیت بالایی برخوردار است چون نقش بسزایی بر دوام و طول عمر تختخواب خواهد داشت. به همین جهت امکان خرید کفی تخت دو نفره به صورت جداگانه برای متقاضی فراهم می باشد.

فروشگاه اینترنتی ویستا کالا نیز با نوع کسب و کار حرفه ای که در زمینۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی دارد، توانسته امکان  خرید کفی تخت دونفره را برای رفاه حال مشتریان فراهم کند.

فروش کفی تخت دو نفره جکدار

در واقع فروش کفی تخت جکدار  به عنوان یکی از محبوب ترین مدل های کفی تخت خواب دارای متقاضیان زیادی می باشد. چرا که این نوع کفی تختخواب، دارای فضای باکس مانند در بخش زیرین تخت است که به افراد اجازه می دهد که بتوانند از این فضا برای نگهداری اقلام بی استفاده و کم کاربرد استفاده نمایند. در این صورت به بهترین شکل ممکن می تواند فضای پیرامون تخت را تمیز و مرتب نگهداری کنند.

کفی تخت دو نفره جک دار در کنار کفی تخت دو نفره معمولی عرضه می شود و افرادی که در آپارتمان های کوچک سکونت دارند، بسیار مقرون به صرفه می باشد. با آنکه قیمت کفی تخت دو نفره جکدار بیشتر از کفی تخت معمولی است. با انتخاب درست کفی تختخواب، می توانید فضای خلوت تری را برای خود فراهم کنید.

فروشگاه اینترنتی ویستا کالا فعالیت مجموعۀ خود را برای فروش اینترنتی محصولات دکوراسیون داخلی راه اندازی نموده، تا بدین وسیله بتواند به متقاضیان خرید آنلاین کفی تخت دونفره  و سایر تجهیزات دکوراسیون خانگی و اداری، این فرصت را بدهد که با کمترین دردسر و هزینۀ اضافی با اطمینان محصول مورد نیاز خود را خریداری کنند.

 

فروشگاه ویستا کالا 

آدرس : تهران - بازار مبل یافت آباد - شهرک ولیعصر - فروشگاه اینترنتی ویستا کالا

تلفن های تماس:  992-55-54-0992

                              0992-54-55-993 

تلفن واتساپ: 09391352800

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 213
نمایش همه
علاقه مندی ها ()