همگی با جمله پیشگیری بهتر از درمان است، آشنا هستیم، از این رو با پیشرفت علم تمهیداتی در ساخت انواع تجهیزات ایمنی جهت محافظت از اعضای بدن و به حداقل رساندن صدمات، در نظر گرفته شد. یکی از اصلی ترین و مهم ترین تجهیزات ایمنی، وسایل محافظ سر و گردن هستند که شامل کلاه ایمنی، کلاه ایمنی کار در ارتفاع و کلاه ایمنی لبه دار گپ می باشند. استفاده از کلاه ایمنی در محیط کار توسط کارگران از این رو که آسیب های وارده بر سر و گردن احتمال ایجاد صدمات جبران ناپذیری را برای افراد دارد، الزامیست. کلاه ایمنی در رنگ، جنس و ضریب امنیتی های گوناگون مناسب با ریسک های مختلفی که در مشاغل وجود دارند، طراحی و تولید می شوند. کلاه ایمنی توسط کارگران ساختمانی، نجاران، آتش نشانان، برق کاران، جوشکارها، لوله کش ها و مهندسان استفاده میشود که آنها را در برابر صدمات برخورد اجسام سنگین با سر و گردن و جریان برق محافظت می کند. فروش کلاه ایمنی را از فروشگاه ردین ایمن با قیت ارزان انجام دهید. 

کلاه ایمنی با توجه به مقاومت در برابر ولتاژ برق در کلاس های A,B,C,G,Eتولید می شوند که کلاس C رساناست و مقاومت در برابر نیروی الکتریکی ندارد. ‌ کلاه ایمنی کلاس G در برابر جریان الکتریکی با مقاومت ۲۲۰۰ ولت مقاومت برقرار میکنند همچنین در برابر سقوط اشیا و سوختگی مقاوم هستند. مقاوم ترین نوع کلاه ایمنی کلاس E است که توانایی مقاومت در برابر جریان الکتریکی تا ۲۰۰۰۰ ولتاژ، سوختگی، برخورد اجسام سنگین را داراست.

فروشگاه رادین ایمن از اولین و بزرگترین پخش کننده انواع کلاه ایمنی و فروش کفش ایمنی عایق برق و جوشکاری از معتبرترین مراکز تولید کننده ایرانی و خارجی است که در منو سایت خود  تمامی محصولات خود را جهت آسان نمودن کار خریداران دسته بندی نموده و آنها خیلی سریع می توانند محصول مورد نظر خود را در سایت بیابند و ثبت سفارش نمایند. این مجموعه سفارشات ساکنین تهران را همان روز به دست آنان می رساند و برای افرادی که در شهرستان هستند نیز همان روز نسبت به ثبت سفارش اقدام می کنند، از این رو این مرکز به تحویل سریع و مطمئن شهرت دارد.

 

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 176
نمایش همه
علاقه مندی ها ()