صندلی گردان از دیگر انواع صندلی رایج در بازار است که در طرح های متنوع ساخته و در اختیار متقاضیان قرار گرفته می شود. صندلی کارمندی و صندلی مدیریتی نیز از دیگر عناوینی است که به صندلی های گردان نیز گفته می شود. البته از نظر سبک طراحی متفاوت از یکدیگر هستند. هنگام خرید صندلی گردان باید به نکات مهمی توجه داشته باشید که در ادامۀ مقاله به آن اشاره خواهیم کرد. صندلی یکی از وسایل ضروری در محیط کار است و افراد برای مدت زمان طولانی بر روی صندلی می نشینند. به همین دلیل انتخاب این محصول از حساسیت بالایی برخوردار است.

در لیست محصولات اداری فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب، می توان صندلی های گردان را مشاهده نمود. از این رو افرادی که متقاضی خرید صندلی اداری و مدیریتی هستند می توانند پس از مشاهدۀ محصولات با قیمت مناسب صندلی مورد نظر خود را خریداری کنند.

ویژگی های صندلی گردان

شرکت ها و افرادی که قصد خرید صندلی گردان برای میز کامپیوتر در محیط منزل و یا اداره جات دارند، می توانند از مزایای صندلی گردان استفاده کنند. پیش از خرید صندلی گردان باید به یک سری نکات کلیدی توجه داشته باشید چون افراد برای زمان طولانی بر روی صندلی می نشینند و حفظ ارگونومی بدن لازم و ضروری است. در واقع طراحی نشیمنگاه و پشتی صندلی باید از نظر علم ارگونومی صورت گرفته شود که فرد احساس ناراحتی بر روی آن نداشته باشد. توجه به این نکات لازم و ضروری است چون تأثیر منفی بر روی پوزیشن افراد خواهد داشت. چرا که عدم توجه به این موضوع می تواند برای اشخاص کمد درد و درد در نایحۀ گردن و قفسۀ سینه را به همراه داشته باشد. ضمن آنکه خستگی برای فرد به دنبال خواهد داشت.

ارتفاع سطح نشیمنگاه از سطح زمین، حفظ قوسی کمر، نحوۀ قرار گرفتن دستگیرۀ صندلی و .. برخی از موارد مهمی هستند که هنگام خرید صندلی گردان باید مد نظر داشته باشید.

اکثر صندلی های گردان به دلیل داشتن تکیه گاه منعطف به فرد اجازه می دهد که حرکت داشته باشد و فشار بیش از اندازه به ستون فقرات شخص وارد نشود و بتواند موقعیت خود را تغییر دهد.

به دلیل افزایش متقاضیان این نوع صندلی، شاهد فروش انواع صندلی گردان و فروش انواع صندلی در طرح های متنوع هستیم. صندلی گردان مدیریتی، صندلی گردان کارمندی و ... هر کدام با طرح های متنوع تولید می شوند که می توانید بر اساس قیمت و مدل این صندلی را سفارش دهید. جنس نشیمن و پشتی، تعداد پایه، زیرکار نشیمن و تکیه گاه، مدل، نوع دوخت، جنس پوشش فلز و دسته از موارد مهمی هستند که بر روی قیمت صندلی گردان تأثیرگذار می باشد.

در صورت تمایل به خرید آنلاین صندلی گردان می توانید از وب سایت فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب دیدن فرمائید و صندلی مورد نظر خود را با قیمت مناسب سفارش دهید.

 

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 224
نمایش همه
علاقه مندی ها ()