صندلی راک از جمله صندلی های نوستالژی محسوب می شود. در واقع از گذشته های بسیار دور مادران و پدر بزرگ برای بافندگی، صرف چایی و استراحت بر روی صندلی راک می نشستند و حس آرامش بخشی که به آنان داده می شد، لذت می بردند. امروزه نیز خیلی از افراد علاقه مند به خرید صندلی راک یا همان صندلی گهواره ای هستند. استفاده کردن از صندلی راک به افراد حس خوشایندی می دهد که همچنان متقاضی این سبک از صندلی راحتی هستند.

فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب یکی از فروشگاه های فعالی است که در لیست محصولات چوبی می توانید شاهد فروش صندلی راک و انواع صندلی مکانیزم دار و ساده باشید.

فروش انواع صندلی راک مدرن

ضمن آنکه باعث شده تا شرکت های تولید کنندۀ تجهیزات چوبی و صندلی های راک، بتوانند از تکنولوژی عصر حاضر استفاده نموده و بتوانند مدل های جدیدی از صندلی راک را تولید نموده و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. صندلی راک مکانیزم پاف دار نیز یکی از رایج ترین سبک های مدر صندلی راکینگ است که امروزه می توانید در سطح بازار مشاهده نموده و با قیمت مناسب و طرح های متنوع خریداری کنید.

افراد متناسب با مکان های مختلفی، تمایل به خرید صندلی راک دارند که بتوانند زمان استراحت خود را بر روی آن سپری نموده و حس راحت تری داشته باشند. این نوع صندلی به دلیل حالت گهواره ای که به واسطۀ پایه های نیم دایره ای و منحنی شکلی که دارد، همچون گهواره تکان می خورد و باعث آرامش بخشیدن به فرد می شود.

به همین دلیل خیلی از افراد برای استراحت در اوقات فراغت، مطالعه تفننی و صرف چایی و قهوه در بهار خواب، ایوان و یا در کنار شومینه می توانید از مزایای صندلی گهواره ای استفاده نمائید. با خرید صندلی راک مکانیزم پاف دار به سهولت می توانید پاهای خود را بر روی پاف تعبیه شده در مقابل صندلی راک قرار دهید که این سبک از طراحی صندلی گهواره ای نسبت به مدل های قدیمی طرفداران بیشتری پیدا کرده است، علاوه بر آنکه حس بهتری به فرد می دهد. همچنین در صورت نیاز فرد می تواند لیوان و وسایلی که به همراه خود دارد، بر روی سطح صاف پاف قرار دهد.

تنوع صندلی راک بسیار است که در نتیجۀ آن افراد راحت تر می توانند از بین محصولات موجود در بازار، یکی از مدل های راحت و نرم صندلی گهواره ای را انتخاب نمایند. امروزه شما می توانید بخشی از راحتی و استرس روزانه ای که با آن درگیر هستید را با خرید صندلی ننو یا همان صندلی راک و خرید تاب ریلکسی  مرتفع سازید و ذهنی آزاد و بدون استرس را برای خود بوجود آورید.

فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب از جمله فروشگاه هایی است که انواع صندلی راک کلاسیک و مدرن را به سبک های جدید به فروش می رساند.

 

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 246
نمایش همه
علاقه مندی ها ()