تخت یکی از اجزای بسیار مهم در هر اتاق خوابی است . تخت ها دارای انواع مختلفی می باشند که به طور کلی به دو نوع تخت یک نفره و تخت دونفره تقسیم بندی می شود. با استفاده از تخت خوب می توانیم آرامش را برای خود ایجاد نماییم. تخت یکی از مهم ترین وسیله ها می باشد که در خرید آن باید دقت بسیاری داشته باشید زیرا شما زمان زیادی را در آن به استراحت می پردازید پس حتما باید تختی را خریداری نمایید که دارای استاندارد های لازم بوده و از جنس مرغوبی ساخته شده باشد، متریال استفاده شده در تخت ها نیز بسیار مهم است و باید در زمان خرید آن ها را بررسی نمایید. تخت ها در سرویس خواب بسیار مهم هستند و می توانید آن را به صورت جداگانه و یا با سرویس خواب تهیه نمایید. دیگر وسیله های سرویس خواب شامل میز توالت، پاتختی، پاف، کمد، آینه می باشد که می توانید به همراه تخت این لوازم را نیز تهیه کنید تا دکوراسیونتان تکمیل شود. فروشگاه بهسازان چوب انواع تخت های یک نفره را در تنوع طرح ها و در مدل های جدید و بروز به فروش می رساند. خرید تخت یک نفره را با قیمت مناسب از این مرکز انجام دهید. 

خرید تخت یک نفره باکیفیت با قیمت مناسب

تخت های یک نفره در تنوع بالایی به تولید می رسند که می توانید انواع دلخواهتان را خریداری نمایید. قیمت تخت ها بسیار مهم است اما توجه داشته باشید که اگر تخت مورد نظر کیفیت بالایی داشته باشد ، قیمت بالاتری هم خواهد داشت. تخت یک نفره در صورتی که در کیفیت بالا خریداری گردد می تواند دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد و شما سال ها از آن استفاده نمایید. به صورت کلی تخت یک نفره را می توانید در جنس های فلزی و چوبی خریداری نمایید که انواع فلزی چندان رایج نبوده و تقاضای خرید انواع تخت خواب بسیار بالا می باشد. تخت های چوبی دارای دوام بسیار خوبی هستند و تنوع زیادی دارند همچنین می توانید این تخت ها در رنگ بندی های متنوعی خریداری نمایید. تخت ها بر اساس قد افراد خریداری می گردد یعنی تخت یک نفره باید متناسب با فرد مورد  نظر باشد همچنین می توان تخت ها را با توجه به فضای اتاق خریداری کرد مثلا برای مکان های کم فضا از تخت های کلاسیک و ساده استفاده نمود.

 بهسازان چوب از مراکز تولید کننده ی انواع تخت های چوبی می باشد که با رعایت تمامی اصول تخت یک نفره را به تولید می رساند و اگر کیفیت برای شما حرف اول را می زند، می توانید از این مرکز معتبر خرید خود را انجام دهید. این مرکز با توجه به کیفیت بالای محصولاتش ، قیمت های بسیار مناسبی را برای عرضه محصولتش در نظر گرفته است.

 

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 174
نمایش همه
علاقه مندی ها ()