تولید کننده سبد پلاستیکی با در اختیار داشتن مواد اولیۀ با کیفیت قادر به ساخت بهترین محصولات پالت پلاستیکی است. سبد پلاستیکی نیز از دیگر محصولاتی است که از جنس پلی اتیلن در ابعاد و رنگبندی های مختلف ساخته می شود. امروزه تولید کننده سبد پلاستیکی در تهران قادر به پاسخگویی نیاز مصرف کنندگان در سطح کشور می باشند. این مجموعه ها با در اختیار داشتن تمامی امکانات و بررسی نیاز بازار به محصولات پلاستیکی برای امور بسته بندی و جابجایی، موجب تولید انواع سبد پلاستیکی صنعتی و بهداشتی شده است.

شرکت زاگرس پلاستیک یکی از اولین شرکت های  تولید کننده انواع سبد پلاستیکی است که با رعایت تمام اصول بهداشتی، این محصولات را ساخته و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

تولید کننده جعبه پلاستیکی

همانطور که تا کنون در سطح بازار مشاهده کرده اید، علاوه بر پالت پلاستیکی، باکس پالت پلاستیکی یا همان جعبه پلاستیکی و سبد پلاستیکی را در ابعاد و رنگ بندی های متفاوت مشاهده می کنید. بزرگ ترین تولید کننده سبد پلاستیکی در تلاش است که مبنای کسب و کارهای مختلف، این محصول را تولید نموده و در اختیار مشتریان قرار دهد.

معیارهایی چون کیفیت، ابعاد، وزن و مدل از جمله موارد مهمی هستند که تأثیر مستقیم بر روی قیمت سبد پلاستیکی دارد و به همین منظور تولید کننده سبدهای پلاستیکی استاندارد با در نظر گرفتن آنها در صدد است که بتواند محصولات با کیفیت و در عین حال ارزان تولید نموده و عرضه کند.

کاربرد گستردۀ سبدهای پلاستیکی برای حمل میوه، ابزارآلات، ماهی و سایر صنایع می باشد و با توجه به کاربردی که ممکن است این محصول در صنایع مختلف داشته باشد. هنگام تولید این محصولات، تغییراتی در طراحی آنان ایجاد می کنند. فروش پالت پلاستیکی با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسد.

شرکت زاگرس پلاستیک به عنوان یکی از مجموعه های بزرگ در عرصۀ تولید سبد پلاستیکی و سایر محصولات پلاستیکی صنعتی در سراسر کشورمی باشد.

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 220
نمایش همه
علاقه مندی ها ()