خرید دستگاه atm، علاوه بر اشخاص و مجموعه های حقوقی، برای اشخاص حقیقی نیز فراهم می باشد. چند سال اخیر با اتصال شبکه شتاب و سوئیچ های بین بانکی، توانسته اند با نصب دستگاه های خودپرداز، برخی از خدمات بانکداری الکترونیکی را به هموطنان ارائه دهند. به همین منظور از خرید انواع دستگاه atm در تهران و شهرستان ها استقبال فراوان شده است.

شرکت افرا اکسون با سرمایه گذاری لازم، توانسته فعالیت کسب و کار خود را در حوزۀ واردات و فروش دستگاه های atm با برندهای معتبر ادامه دهد. هم اکنون نیز توانسته بهترین شرایط را برای خرید دستگاه atm شخصی برای افراد حقیقی فراهم کند.

خرید دستگاه atm به منظور درآمدزایی

مدیریت بانکداری ملی برای اینکه بتواند سطح خدمات بانکداری الکترونیکی کشور را گسترش دهد، خدمات خرید دستگاه atm شخصی را برای متقاضیان در سراسر کشور فراهم نموده اند. به این ترتیب برای جلب رضایت مالکین دستگاه، بر اساس سطح تراکنش بین بانکی و برداشت پول نقد توسط دستگاه صورت گرفته می شود، درصدی کارمزد به خریدار تعلق می گیرد.

به این ترتیب خیلی از افراد به منظور درآمدزایی اقدام به خرید دستگاه atm برند وینکور، ان سی آر و غیره می کنند. از مهمترین مزایای دستگاه خودپرداز می توان به ارائه خدمات بانکداری آن اشاره نمود که می تواند به واسطۀ دریافت کارت بانکی و رمز ورود، خدمات پرداخت وجه، پرداخت قبوض، نمایش موجودی حساب، شارژ و ... را به دارندۀ کارت ارائه دهد.

پیش از خرید دستگاه atm، توصیه می کنیم که اطلاعات جامعی نسبت به شرایط خرید و قیمت برندهای مختلف دستگاه خودپرداز پیدا کنید. علاوه بر آنکه نوع ماژول های که دستگاه در اختیار کاربر قرار می دهد، نیز در انتخاب خرید دستگاه atm مؤثر است.

شرکت افرا اکسون با نیاز جامعۀ ایرانی به بانکداری الکترونیکی، در زمینۀ واردات و فروش دستگاه خودپرداز سرمایه گذاری نموده و به هموطنان خود خدمات ارائه می دهد.

 

 شرکت افرا اکسون 

آدرس: تهران .بلوارمیرداماد - خیابان کازرون جنوبی - کوچه رامین - پلاک ۱۶ - واحد 2

کد پستی :1549743514

شماره های تماس: 02122229976 - 02122253854 - 02126424094

فکس: 02122274703
آدرس کارگاه : شهریار . بلوار رسول اکرم -نرسیده به میدان نماز - خیابان رزاق دوست(درختی) - نرسیده به تالار آریا -پلاک 17

ایمیل: info@afraexon.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 252
نمایش همه
علاقه مندی ها ()