فروش دستگاه خودپرداز برند وینکور Wincor به عنوان یکی از برندهای معتبر شناخته شده در جهان صورت می گیرد. در ایران نیز شرکت های وارد کنندۀ دستگاه های عابربانک از محصولات این کمپانی نیز در لیست محصولات مجموعۀ خود استفاده می کنند. خرید و فروش انواع خودپرداز وینکور به دلیل ویژگی های ساختاری و نرم افزاری که دارد، مورد استقبال قرار می گیرد.

شرکت افرا اکسون از ابتدا، کسب و کار خود را در زمینۀ تأمین و فروش دستگاه های ATM در مدل و برندهای مختلف آغاز نموده است. از این رو در لیست دستگاه هایی که در دسترس خرید مشتریان قرار داده است، می توان دستگاه های خودپرداز Wincor Procash 2150 XE-Usb و Wincor Procash 2050 XE-Usb را مشاهده نمود.

فروش دستگاه خودپرداز با قیمت ارزان

با توجه به تعدد مدل و برندهای خودپرداز، امکان خرید دستگاه عابربانک با قیمت ارزان برای مشتریان فراهم می باشد. با ارائه سرویس فروش خودپرداز ، امکان خرید دستگاه های عابربانک برای عموم افراد حقیقی و حقوقی در سراسر کشور فراهم می باشد. بدین وسیله هر ارگان خصوصی و دولتی می تواند متناسب با نیاز مجموعۀ خود از مزایای این دستگاه ها برای ارائه خدمات بهتری به کارمندان همچنین مراجعه کنندگان استفاده نمایند.

نکتۀ مهمی که در رابطه با مزایای خرید دستگاه خودپرداز و نصب دستگاه های ای تی ام وجود دارد، این است که افراد می توانند کسب درآمد داشته باشند. به نحوی است که به میزان کارکرد دستگاه و حجم برداشت وجه نقد به فرد کارمزد تعلق می گیرد. از خدمات مرکز فروش دستگاه های خودپرداز می توانید برای خرید عابربانک در برندهای معتبر و قیمت مناسب استفاده نمائید.

شرکت افرا اکسون قادر به عرضۀ دستگاه های خودپرداز با برترین برندهای روز دنیا می باشد. از مهمترین مزایای خرید خودپرداز از این کمپانی می توان به دریافت خدمات پشتیبانی و تعمیرات تخصصی دستگاه های کارتخوان و ATM اشاره نمود.

 

 شرکت افرا اکسون 

آدرس: تهران .بلوارمیرداماد - خیابان کازرون جنوبی - کوچه رامین - پلاک ۱۶ - واحد 2

کد پستی :1549743514

شماره های تماس: 02122229976 - 02122253854 - 02126424094

فکس: 02122274703
آدرس کارگاه : شهریار . بلوار رسول اکرم -نرسیده به میدان نماز - خیابان رزاق دوست(درختی) - نرسیده به تالار آریا -پلاک 17

ایمیل: info@afraexon.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 199
نمایش همه
علاقه مندی ها ()