خودرپرداز شخصی نوعی دستگاه کامپیوتری تخصصی است که با هدف ارائه برخی از خدمات بانکی در اختیار مشتریان قرار گرفته می شود. با استفاده از دستگاه atm عموم افراد راحت تر می توانند مدیریت مالی حساب بانکی خود را انجام دهند. لذا با مجوز فروش فروش خودپرداز شخصی به شرکت های عرضه کنندۀ دستگاه های ای تی ام، عموم افراد و کسب و کارهای مختلف می توانند با سرمایه گذاری شخصی، از مزایای کارمزد خودپرداز شخصی برای کسب درآمد استفاده نمایند.

شرکت افرا اکسون نیز با سرمایه گذاری شخصی، توانسته شرایط خرید انواع خودپرداز را برای سیستم های دولتی و شخصی با قیمت مناسب و به صورت کاملاً قانونی در اختیار متقاضیان محترم قرار دهد.

قیمت خودپرداز شخصی

امروزه انواع دستگاه خودپرداز با برندهای معتبر در سطح جهانی تولید شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته می شود. به این ترتیب علاوه بر سازمان های دولتی، بانکداری ها، مراکز خرید، فروشگاه ها و ... عموم اشخاص حقیقی نیز می توانند متناسب با سرمایه گذاری شخصی از مزایای خودپرداز شخصی برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان مجموعۀ خود استفاده کنند. لذا سیستم مدیریت بانکی به منظور ارائه بهترین خدمات و تسهیلات به مشتریان خود، قادر به ارائه کارمزد به خریداران خودپرداز شخصی می باشند.

بر اساس میزان تراکنشی که هر کدام از دستگاه های atm دارند، از سوی بانک طرف قرارداد کارمز دریافت می کنند که می تواند بستر مناسبی برای کسب درآمد همیشگی محسوب شود.

قیمت  خرید دستگاه خودپرداز شخصی به نوع ماژول های طراحی شده، مدل و برند دستگاه، تعداد باکس پول گذاری، ابعاد، رایج بودن قطعات دستگاه در داخل کشور و سیستم امنیت دستگاه بستگی دارد.

با آگاهی نسبت به این موارد می توانید به صورت تلفنی و یا اینترنتی، درخواست لیست قیمت خودپرداز شخصی را از شرکت افرا اکسون داشته باشید. بدین وسیله واحد فروش پس از بررسی درخواست شما، در مدت زمان کوتاهی به نیاز شما پاسخ داده می شود.

 

 شرکت افرا اکسون 

آدرس: تهران .بلوارمیرداماد - خیابان کازرون جنوبی - کوچه رامین - پلاک ۱۶ - واحد 2

کد پستی :1549743514

شماره های تماس: 02122229976 - 02122253854 - 02126424094

فکس: 02122274703
آدرس کارگاه : شهریار . بلوار رسول اکرم -نرسیده به میدان نماز - خیابان رزاق دوست(درختی) - نرسیده به تالار آریا -پلاک 17

ایمیل: info@afraexon.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 245
نمایش همه
علاقه مندی ها ()