ویدئو پروژکتور وای فای دار نسل جدید دستگاه های دیتا پروژکتور می باشد که امروزه می توانید کاربرد این نوع دستگاه را نسبت به نسخه های قدیمی بیشتر ملاحظه کنید. کاربرد ویدئو پروژکتور برای نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ می باشد. به همین جهت در برخی از مؤسسات مورد استفاده قرار می گرفت ولی با پیشرفت تکنولوژی ساخت دستگاه های ویدئو پروژکتور قابل حمل، امکان خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار برای عموم مردم و مؤسسات فراهم شده است. در ادامۀ این متن قصد داریم به شرح مختصری از ویژگی های ویدئو پروژکتور وای فای دار پرتابل بپردازیم که هنگام  خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار ، بتوانید با دید بهتری مناسب ترین نوع پروژکتور را خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر و با سابقه در صنعت تولید و عرضۀ انواع دستگاه ویدئو پروژکتور در مدل های مختلف و قیمت مناسب در سراسر کشور می باشد.

خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار اندرویدی

نسل جدید دستگاه های ویدئو پروژکتور مجهز به سیستم عامل اندروید می باشد. نحوۀ کار کردن با این نوع سیستم عامل بسیار راحت است و امروزه اکثر دستگاه های دیجیتالی چون موبایل، تبلت، دوربین های فیلمبرداری و غیره مجهز به این سیستم عامل هستند. دستگاه ویدئو پروژکتور اندرویدی دارای قابلیت وای فای می باشند که امکان اتصال بدون کابل را برای مشتریان فراهم می سازد. بدین وسیله می توانند از مزایای پروژکتور در مکان های مختلف برای نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ استفاده کنند.

فروش ویدئو پروژکتور وای فای دار جهت تماشای ویدئوهای آموزشی در مؤسسات آموزشی و ایجاد سینمای خانگی صورت می گیرد. همچنین استفاده از مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار، به دلیل برخورداری از وزن سبک و ابعاد کوچک، طرفداران زیادی دارد. از این رو افرادی که روزانه چندین مرتبطه نیاز به استفاده از دستگاه ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار برای نمایش مطالب صوتی و تصویری دارند، این مدل پروژکتور می تواند بهترین گزینه محسوب شود.

پارامترهای تعیین قیمت ویدئو پروژکتور

ابعاد، وزن، نوع پورت های ورودی و خروجی، پورت USB، قابلیت وای فای، طول عمر لامپ و لنز، سطح رزولوشن تصویر و نمایشگر از جمله موارد مهم در تعیین قیمت ویدئو پروژکتور اندرویدی وای فای دار می باشد. شرکت ها و مؤسسات مختلف می توانند بر حسب نیاز و توان مالی اقدام به خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار ارزان توسط فروشگاه های اینترنتی پخش پروژکتور نمائید.

فروش ویدئو پروژکتور به همراه پایه نگهداره، ریموت کنترل پاور آداپتور صورت می گیرد. میزان مصرف برق، شدت روشنایی، کنتراست تصویر و قابلیت نمایش تصاویر سه بعدی از دیگر موارد مهم در تعیین قیمت دستگاه های ویدئو پروژکتور وای فای دار می باشد.

برای خرید انواع ویدئو پروژکتور نیزا کالا می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه کنید.

 

  فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 156
نمایش همه
علاقه مندی ها ()