خرید خودپرداز توسط برخی از شرکت ها، مؤسسات، فروشگاه ها، مراکز خرید، مراکز درمانی و غیره صورت می گیرد. همانطور که تا کنون مشاهده کرده باشید اولین خریداران خودپرداز بانک های دولتی و خصوصی هستند که بتوانند به منظور رفاه حال مراجعه کنندگان، برخی از خدمات رایج بانکداری را به واسطۀ بانکداری الکترونیکی به آنان ارائه دهند. از آن به بعد شاهد استقبال خرید انواع خودپرداز  توسط مجموعه های مختلف در سطح کشور می باشیم.

شرکت افرا اکسون نیز با اتکاء به دانش روز و بررسی نیاز بازار توانسته به عنوان یکی از تأمین کنندگان بزرگ در عرصۀ دستگاه های خودپرداز و کارتخوان می باشد. در همین راستا شرایط مناسبی برای خرید انواع خودپرداز برای متقاضیان فراهم می باشد.

خرید خودپرداز  NCR 5886

خیلی از مجموعه ها خرید خودپرداز NCR 5886 را برای فروشگاه، بیمارستان، مراکز خرید، بانک ها و غیره انجام می دهند. این خودپرداز یکی از بهترین مدل های عابربانک می باشد که توسط شرکت NCR تولید شده و کشورهای مختلف از مزایای آن برای انجام کارهای بانکداری استفاده می کنند.

شرایط مناسبی برای خرید انواع خودپرداز برای سازمان های مختلف فراهم می باشد. هنگام خرید خودپرداز ماژولار باید توجه ویژه نسبت به امکانات عابربانک داشته باشید که می تواند به قابلیت های آنتی اسکیمر، دوربین عکاسی، تعداد کاست های پول گذاری، ابعاد صفحه نمایشگر، بلندگو و دستگاه بارکدخوان اشاره نمود.

به همین دلیل برخی از شرکت ها از این فرصت برای بهبود رفاه مراجعه کنندگان از مزایای دستگاه ATM استفاده می کنند. با خرید و نصب خودپرداز و خرید دستگاه کارتخوان سیار در مراکز خرید به افراد این امکان را می دهید که در صورت نیاز مراجعه کنندگان بتوانند برای برداشت پول به عابر بانک داخل مجتمع مراجعه کند و مسافت زیادی را در بیرون از ساختمان نپیمایند.

شرکت افرا اکسون متناسب با درخواست مشتریان، خرید انواع  دستگاه ATM را با مشخصات فنی مختلف انجام داده است که بتواند پاسخگوی نیاز مشتریان خود در اقصی نقاط کشور باشند.

 

 شرکت افرا اکسون 

آدرس: تهران .بلوارمیرداماد - خیابان کازرون جنوبی - کوچه رامین - پلاک ۱۶ - واحد 2

کد پستی :1549743514

شماره های تماس: 02122229976 - 02122253854 - 02126424094

فکس: 02122274703
آدرس کارگاه : شهریار . بلوار رسول اکرم -نرسیده به میدان نماز - خیابان رزاق دوست(درختی) - نرسیده به تالار آریا -پلاک 17

ایمیل: info@afraexon.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 245
نمایش همه
علاقه مندی ها ()