نایلون های شیرینگ نوعی از نایلون های بسته بندی است که برای بسته بندی ها مورد استفاده قرار می گیرد. این نایلون ها وکیوم بوده و از ریخت و پاش محصولات در حمل و نقل جلوگیری می کند. با استفاده از دستگاه های شیرینگ می توان،بسته بندی مناسبی را ایجاد کرد که غیر قابل نفوذ بوده و از محصولات در مقابل رطوبت و آلودگی ها محافظت می کند. خرید نایلون شیرینگ را با قیمت ارزان از سایت انجام دهید.

کاربرد های نایلون شیرینگ

حفاظت کردن از محصولات در زمان جابجایی

حفاظت از محصولت برای جلوگیری از نفوذ آلودگی ها

قیمت نایلون شیرینگ

قیمت نایلون شیرینگ با توجه به عوامل مختلفی تعیین می گردد. ضخامت، شفافیت، نوع، برند، عرض و.... عواملی هستند که در قیمت موثر می باشند. برای خرید حتما از مراکز معتبری خرید نایلون شیرینگ را انجام دهید و این نایلون را در نوع باکیفیت تهیه نمایید. شرکت ناب پلاستیک از فروشندگان بسیار معتبر در کشورمان است که فروش اینترنتی نایلون شیرینگ و سایر نایلون های بسته بندی را با قیمت های مناسب انجام می دهد.

انواع نایلون شیرینگ در تنوع بالایی به فروش می رسد که در دسته بندی های مختلف از جمله نایلون شیرینگ ، نایلون شیرینگ تونلی و سلفون شیرینگ و... قرار می گیرد که این نایلون ها از نظر ضخامت و درجه ی شفافیت با هم متفاوت می باشند. فروش فیلم استرچ توسط وب سایت این مجموعه انجام می گیرد. 

امروزه تولید کنندگان به دنبال بسته بندی هستند که کارایی بالایی داشته باشد و همچنین قیمت ارزانی نیز داشته باشد. با توجه به این نکات نایلون شیرینگ تمام  مزایای یک بسته بندی را دارد و به همین دلیل است که در صنایع بسته بندی توانسته بسیار مورد توجه قرار گیرد. برای تهیه ی نایلون های شیرینگ باید نوع مورد نظر خود را بدانید به همین منظور بهتر است اطلاعات بالایی درباره ی نایلون ها کسب نمایید به همین منظور می توانید با تماس با کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت نمایید.

 

 شرکت ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 167
نمایش همه
علاقه مندی ها ()