آیا می دانید که کفش ها می توانند در سلامت شما تاثیر گذار باشند. در واقع کفش نامناسب، غیر از آسیب رساندن به پا ها، به سایر اعضای بدن نیز آُسیب می رساند. یکی از اشتباهات رایج در خرید کفش ها، توجه به زیبایی و عدم توجه به کیفیت آن است زیرا اگر تمام توجه شما  خرید کفش مردانه زیبا باشد دیگر به کیفیت آن توجه نخواهید کرد بنابراین ممکن است کفش انتخابی شما استاندارد نباشد و نتوانید از آن به خوبی استفاده کنید و یا در صورت استفاده به پای شما آسیب وارد کند .

استفاده از کفش مردانه طبی می تواند مناسب برای استفاده ی روزمره باشد اما برخی از افراد به دلیل ساده بودن این کفش ها، آن را نمی پسندند اما کفش های دیگری هم وجود دارد که طرح های امروزی دارند و کیفیت خوبی دارند و می توانید از آن ها بهره ببرید.

کفش های طبی باعث می شود که شما در زمان پوشیدن این کفش احساس خوبی داشته باشید و در شرایط خوبی داشته باشید. کفش مردانه طبی دارای کفی طبی نیز می باشند که طوری طراحی شده است که پا در شرایط خوبی قرار گیرد. با استفاده از این کفش ها می توان به راحتی حرکت کرد و درمدت زمان آسیبی به پا ها وارد نمی شود. کفش مناسب کفشی است که منعطف است و مقاومت خوبی هم دارد و یک کفش باکیفیت دارای طول عمر بالایی می باشد. برای خرید کفش مردانه مانند خرید کفش ورزشی مردانه به قوس کفی کفش بسیار دقت داشته باشید تا متناسب با پای شما باشد مثلا برای که کف پای صافی دارند ، پزشک کفی های قوس دار طبی را تجویز می کند بنابراین باید طوری کفش مردانه ر انتخاب کنید که پا در حالت مناسبی قرار بگیرد. تولیدی کفش آرمیس از فروشندگان بسیار معتبر در بخش فروش  انواع کفش های زنانه و مردانه است.

 

 تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰۵-۰۲۱

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 213
نمایش همه
علاقه مندی ها ()