کفسازی بتنی از پرکاربردترین روش های کفسازی سازه های ساختمانی است. اجرای کفسازی بتنی یکی از مقرون به صرفه ترین مراحل اجرای کفسازی سازه های ساختمانی بزرگ می باشد. به عنوان مثال اکثر سازه های انبار، سوله، کارخانجات، حیاط، پارکینگ، باشگاه و ... از پایۀ کفسازی بتنی استفاده می شود که در نتیجۀ آن مقاومت بالایی به سازۀ ساختمانی می بخشد.

هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه جزء یکی از شرکت های با سابقه و فعال در زمینۀ اجرای پروژه های سازه بتنی با مواد اولیۀ درجه یک و با کیفیت در سراسر کشور می باشد.

اهمیت اجرای کفسازی بتنی

هدف از انجام کفسازی بتنی ، این است که بتوانند سطحی صیقلی و صاف بوجود آورند. علاوه بر آنکه کفسازی بتنی دارای قابلیت نفوذ ناپذیری بالایی دارد که این مسئله موجب افزایش مقاومت کف می شود و غیر قابل خط و خش و سایش می باشد و به میزان قابل توجهی از نفوذ آب به داخل لایه های زیرین جلوگیری می کند. به همین علت شاهد بیشترین کاربرد بتن در اجرای پروژه های کفسازی بتنی ساختمان با متراژ بزرگ می باشیم. سرعت بالای پیاده سازی نیز یکی دیگر از مزایای قابل توجه کفسازی بتنی است که امروزه شاهد اجرای آن در سازه های ساختمانی با متراژ کف بالا هستیم.

قیمت اجرای کفسازی بتنی و  انجام زه کشی و پایداری گود نیز بر اساس حجم کار، کیفیت مواد اولیۀ به کار رفته و همچنین نحوۀ پیاده سازی آن بستگی دارد. لذا از همان ابتدا در نظر گرفتن اصول کفسازی بتنی و استفاده از بتن با کیفیت نقش بسزایی در اجرای کفسازی بتنی با مقاومت بالا دارد. اهمیت دادن به این مسائل بسیار حائز اهمیت می باشد و مجریان طرح با بررسی تمام فاکتورها اقدام به پیاده سازی کفسازی بتنی می کنند.

هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه نیز به دلیل برخورداری از امکانات و تجربیات فراوان در حوزه های عمرانی، قادر به اجرای کفسازی بتنی با قیمت مناسب و مدت زمان کوتاهی می باشند.

 

هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه 

آدرس  :  تهران , سعادت آباد خیابان علامه طباطبایی کوچه 38 پلاک 3 واحد 1

ایمیل  :   info@sepehrarmeh.com

شماره تلفکس  : 88680011 -021

پشتیبانی فنی : 09125866685-09121236190

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 171
نمایش همه
علاقه مندی ها ()