ساخت استخر به دلیل موقعیت مکانی که در سازه های ساختمانی مختلف دارد، دارای یک سری مراحل اجرایی ثابت و متغیر می باشد که مهندس معماری اجازه می دهد که بتواند تجربۀ بهترین ساخت استخر را متناسب با موقعیت های مکانی مختلف داشته باشد. به عنوان مثال خدمات ساخت استخر سر پوشیده در داخل مجتمع نسبت به پروژه ساخت استخر فضای باز در محیط باغ ویلا دارای یک سری نکات خاص می باشد که مجری پروژه باید نسبت به این مسائل آگاهی کامل داشته باشد.

هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه نیز با کسب تجربۀ چندین ساله در حوزۀ اجرای پروژه های ساختمانی که مرتبط با بتن سازی، آرماتوربندی، آب بندی بتن و غیره دارد. قادر به اجرای بهترین پروژه های ساخت استخر در موقعیت های مکانی مختلف می باشد.

ساخت استخر خانگی و فضای باز

بنابراین مهندسین مجری پروژه با بررسی تمام فاکتورها که مرتبط با متراژ فضا، نوع مصالح ساختمانی، طرح و مدل استخر، فضای احداث استخر، بودجۀ در نظر گرفته شده و ... می شوند. به این ترتیب می توانند مراحل ابتدایی ساخت استخر را پیاده سازی نمایند که در نتیجۀ آن می توانند انواع استخر سرپوشیده و فضای باز را با طراحی های زیبا و منحصربفرد به مرحلۀ اجرا برسانند.

امروزه تنوع مدل های ساخت استخر بسیار است و متناسب با سلایق شخصی افراد مختلف ساخته می شوند. در واقع در ابتدا طرح اولیۀ مدل استخر بر روی کاغذ ترسیم می شود و سپس گام های بعدی پیاده سازی مراحل استخر صورت می گیرد. قیمت ساخت استخر نیز بر اساس نوع مصالح ساختمانی، ابعاد و طرح آن بستگی دارد. لذا پیش از آغاز پروژه ساخت استخر می توانید از مهندس ناظر از قیمت اجرای استخر جویا شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ ساخت استخر و هزینۀ اجرای آن و اجرای آب بندی بتن می توانید با هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه تماس بگیرید و از خدمات مشاورۀ رایگان این شرکت معتبر استفاده نمائید.

 

هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه 

آدرس  :  تهران , سعادت آباد خیابان علامه طباطبایی کوچه 38 پلاک 3 واحد 1

ایمیل  :   info@sepehrarmeh.com

شماره تلفکس  : 88680011 -021

پشتیبانی فنی : 09125866685-09121236190

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 141
نمایش همه
علاقه مندی ها ()