برش لیزر مس یکی دیگر از خدماتی است که توسط برخی از شرکت های صنعتی که در زمینۀ اجرای برش لیزر در ایران فعالیت می کنند، ارائه داده می شود. به دلیل قیمت بالا و حجم زیادی که دستگاه های برش لیزر در فضا اشغال می کنند، موفق به تهیۀ دستگاه برش لیزر مس و سایر فلزات نمی شوند. در این صورت با پرداخت قیمت مناسب می توانند از خدمات مراکز ارائه دهندۀ سرویس برش لیزر فلزات مانند  خدمات برش لیزر مس   استفاده نمائید.

برش لیزر نیک از جمله مجموعه های فعال و با سابقه در حوزۀ برش لیزر مس در تهران می باشد که مبتنی بر نیاز مشتریان، اجرای متنوع برش لیزر و حکاکی فلزات را انجام می دهند.

اجرای برش لیزر مس با بالاترین دقت

اجرای برش لیزر مس به صنعتگران کمک می کند که بتوانند از ویژگی های دستگاه برش لیزر به منظور رشد و توسعۀ کسب و کار خود استفاده نمایند. در اصل به شرکت های تولید کننده کمک می کند که بتوانند طرح و نقش و نگارهای مختلفی را برای ساخت محصولات جدید استفاده نمایند. با بهره گیری و  سفارش برش لیزر مانند برش لیزر مس با دقت بالایی می توانید طرح های پیچیده ای را به واسطۀ دستگاه های برش لیزر انجام داد. در این صورت شرکت های مختلف می توانند از این فرصت برای ارتقاء کسب و کار و محصولاتی که به بازار ارائه می دهند، استفاده کنند. برای دریافت خدمات برش لیزر مس با قیمت ارزان و دقت بالا می توانید با کارشناسان در تماس باشید.

با استفاده از دستگاه های متنوع

برش لیزر نیک به عنوان یکی از شرکت های با سابقه و فعال در عرصۀ خدمات برش لیزر می باشد. در واقع این مجموعه با اتکاء به پرسنل مجرب و همچنین توجه به نیاز بازار قادر به ارائه خدمات متنوع برش لیزر مس، استیل و سایر فلزات رایج در سراسر کشور می باشد.

 

شرکت برش لیزر نیک 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 227
نمایش همه
علاقه مندی ها ()