پوستر دیواری یکی دیگر از محصولات پرطرفدار دیوارپوش در سراسر جهان محسوب می شود. در واقع پوستر دیواری که نوعی کاغذ دیواری سه بعدی است، به دلیل ویژگی های ظاهری که دارد، مورد پسند خیلی از افراد قرار گرفته است و می توانید در نمای اکثر دکوراسیون های مدرن و کلاسیک امروزی مشاهده نمائید.

در صورت عدم آگاهی نسبت به ویژگی، کاربرد و قیمت فروش پوستر دیواری می توانید از فروشگاه اینترنتی دیوار دکور دیدن فرمائید. این فروشگاه از ابتدا در زمینۀ تأمین و توزیع تجهیزات دکوراسیون داخلی از جمله انواع دیوارپوش چون کاغذ دیواری و پوستر دیواری با طرح های کلاسیک و مدرن با نازلترین قیمت به صورت اینترنتی به همراه خدمات گارانتی به فروش می رسانند.

فروش انواع پوستر دیواری

همانطور که می دانید تنوع محصولات کاغذ دیواری بسیار است. بنابراین افراد راحت تر از قبل می توانند از عهدۀ تزئین نمای دکوراسیون برآیند. پوستر دیواری طرح نقاشی، پوستر دیواری شهری و تاریخی، انواع پوستر دیواری حیوانات، طرح منظره، پوستر دیواری سه بعدی چهره، کاغذ دبواری سه بعدی گل، طرح اسپرت و ... برخی از جدیدترین طرح های دیوارپوش پوستر دیواری محسوب می شوند که شامل طرح و رنگبندی های مختلف هستند.

بدین وسیله افراد مختلف با سلایق متفاوت می توانند بر حسب فضای دکوراسیون و همچنین سلیقۀ شخصی می توانند از مزایای این نوع دیوارپوش برای ایجاد تغییر اساسی و قابل چشم استفاده نمایند. در واقع به دلیل مشغله های فکری که افراد با آن درگیر هستند، عموم افراد نیاز به جایی دارند که بتوانند احساس راحتی بسیار داشته باشند. از این رو نصب پوستر دیواری سه بعدی طرح دریا، منظره و مواردی از این قبیل در قسمت های مختلی از نمای دکوراسیون می تواند برای بیننده بسیار آرامش بخش باشد. فروش پوستر دیواری منظره از طریق سایت انجام می گیرد.

در صورت عدم زمان برای مراجعۀ حضوری به فروشگاه های پخش پوستر دیواری و کاغذ دیواری در سطح بازار می توانید فروشگاه اینترنتی دیوار دکور را مشاهده نمائید.

 

فروشگاه دیوار دکور

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

تلفن: 33879693

موبایل: 09127983841 

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 139
نمایش همه
علاقه مندی ها ()