طراحی و اجرای دکور و همچنین انجام امور بازسازی در کشور  ما به دلیل اهمیت زیادی که مردم به منازل و به طور کلی سازه مسکونی و غیر مسکونی قائل هستند رواج بسیار زیادی پیدا کرده است و امروزه شرکت ها و افراد زیادی وجود دارند که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند. برخی از افراد بدون اینکه شرکتی را ثبت کرده باشند و تنها با یک تیم چند نفره و بدون هیچ تخصصی اقدام به ارائه مشاوره و انجام امور بازسازی و طراحی و اجرای دکور میکنند که اغلب مردم با دریافت خدمات از این شرکت ها هیچ رضایتی نداشته و ضررهای زیادی را متحمل میشوند. اما شرکت هایی نیز وجود دارند که کلیه این خدمات را به مردم ارائه داده و تحت قالب شرکت معماری و دکوراسیون داخلی مشغول به فعالیت میباشند که این شرکت ها میزان رضایت مردم را تا حد زیادی افزایش داده اند.

هیرادانا بعنوان یک شرکت معماری و دکوراسیون با تجربه و با قدمتی طولانی شناخته میشود که تا کنون پروژه های زیادی را در زمینه طراحی و اجرای دکور و همچنین بازسازی منازل به انجام رسانده است و در تمامی پروژه ها نیز همواره رضایت مشتریان خود را جلب نموده است.

یکی از مواردی که شرکت های فعال در زمینه معماری و دکوراسیون مانند دکوراسیون اداری چندان توجهی بر روی آن ندارند عدم نظارت کافی و البته مستمر بر روی پروژه میباشد.  یکی از مهمترین عواملی که اگر بصورت مستمر و مداوم در نظر گرفته شود نظارت بر روی پروژه میباشد. نظارت بر روی پروژه بسیار مهم است و باید توجه داشته باشید که در نظارت نیز باید از مهندسان و معمارانی کمک گرفته شود که در این زمینه سابقه و تجربه ای طولانی دارند و تا کنون پروژه های زیادی را نظارت نموده اند. آمارها نشان داده است که شرکت هایی که نظارت بیشتر و دقیق تری را بر روی پروژه دارند بسیار موفق تر عمل کرده و میتوانند خروجی بسیار بهتری را به همراه داشته باشند.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 152
نمایش همه
علاقه مندی ها ()