بازسازی ساختمان به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که به منظور مرمت و پایداری ساختمان ها انجام می گیرد. با استفاده از اجرای بازسازی ساختمان می توان ساختمان ها را قابل استفاده کرد و یا در صورت دلخواه ، تغییراتی را در آن به وجود آورد.

مشاوره های لازم برای بازسازی ساختمان

برای بازسازی ساختمان لازم است تا با برخی از افراد مشورت کنید و تصمیم های درستی را بگیرید. برای تخریب یک ملک بسیار ضروری است که از مهندس ناظر بخواهید تا مشاوره های لازم را به شما بدهد تا روند کاری به درستی طی شود. زیرا برخی از سازه ها مانند دیوار های اصلی ، در صورت خراب شدن می توانند موجب تخریب قسمت های دیگر شود بنابراین در صورت مشاوره از کارشناسی مجرب می توانید از بروز این گونه آسیب ها بکاهید. همین طور برای مجوز بازسازی ساختمان نیاز است که مهندس ناظر مجوز را امضا کند. باید دقت نمایید که در صورتی که به طور آگاهانه و غیر آگاهانه قوانین را رعایت نکنید، برای شما جریمه در نظر گرفته می شود. نقشه ی ساختمان باید توسط فردی باتجربه و آگاه تنظیم شود تا در طول زمان هیچ مشکلی در ساختمان بوجود نیاید و ساختمان ایمن در برابر زلزله باشد.

شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا از شرکت های خوشنام در بخش بازسازی انواع ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری و.. و ایده پردازی در بازسازی ساختمان می باشد که با توجه به تجربه ی بالایی که داشته و موفقیت در پروژه های کاری خود، بی شک یکی از بهترین شرکت های خدمات بازسازی ساختمان در کشورمان است. با توجه به این که در بازسازی ساختمان باید از افراد مختلف مانند فرد برق کار، فرد لوله کش، نقاش ساختمان و.... کمک گرفته شود ، مراکز بازسازی ساختمان ، نیروی کار کاملی دارند و در زمان کوتاهی با استفاده از افراد متخصص ، بازسازی ساختمان را انجام می دهد.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 123
نمایش همه
علاقه مندی ها ()