شماره سیم از کاربردی ترین تجهیزاتی است که برای علامت گذاری سیم و کابل به کار برده می شوند. با استفاده از شماره سیم به سهولت می توان کابل ها را از یکدیگر تفکیک نمود. همانطور که می دانید تعدد کابل هایی که در یک ساختمان و منطقه به کار برده می شوند، بسیار است که این مسئله سردرگمی را برای افراد بوجود می آورد.

از این رو با  خرید شماره سیم  و کاربرد آن هنگام پیاده سازی نقشه الکتریکال به میزان قابل توجهی می تواند از گمراهی فرد برای یافتن سیم مورد نظر جلوگیری می کند.

شرکت پارتکس به عنوان یکی از اولین کمپانی های تولید کننده و عرضه کنندۀ شماره سیم و کابل در ایران می باشد که امکان سفارش اینترنتی انواع شماره سیم را به صورت کاملاً تضمین شده برای مشتریان فراهم کرده است.

فروش انواع شماره سیم حلقوی و شفاف

شماره های سیم در دسته بندی های مختلفی چون شماره سیم حلقوی، شماره های سیم تخت، شماره های سیم خام و شماره های سیم شفاف تولید و به فروش می رسند. از این رو تکنسین مربوطه می تواند به اقتضای نیاز مناسب ترین نوع شماره سیم را برای شناسایی کابل ها از یکدیگر استفاده نمایند. در واقع خرید شماره سیم برای اجرای نقشه های برق و مخابرات لازم و ضروری است.

خرید شماره سیم حلقوی و یا شماره سیم شفاف مانند خرید شماره سیم PA دارای یک سری ویژگی های ساختاری هستند که برای امور شماره گذاری کابل های مختلف در جعبه تقسیم برق و مخابرات در داخل ساختمان، شهر و همچنین شرکت ها به کار برده می شوند و امکان عیب یابی را ساده تر می نماید.

معمولاً شماره های سیم از جنس PVC ساخته می شوند که مقاومت بالایی در برابر حرارت بالا و همچنین نفوذپذیری رطوبت داشته باشند.

پیش از خرید شماره های سیم می توانید لیست قیمت انواع شماره سیم را از پرسنل مجرب شرکت پارتکس دریافت کنید.

 

شرکت پارتکس سوئد 

آدرس : تهران ، یزرگراه اشرفی اصفهانی، خیابان 35 متری گلستان (مخبری)، بعد از میدان عدل، پلاک 73،ساختمان فرشاد . واحد 1

تلفن : 46133264     تلفن همراه : 09101520068   

پست الكترونيك: info@partex.ir

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 225
نمایش همه
علاقه مندی ها ()