استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی در هر مکان و محیطی از جمله محیط منزل و در قسمت اتاق خواب، سالن پذیرایی، دیوار پشت تلویزیون و همچنین در مکان کار  و کافی شاپ نیز امکان پذیر میباشد. کاغذ دیواری سه بعدی که برای مکان های عمومی استفاده میشود با خرید کاغذ دیواری سه بعدی  که برای ساختمان های مسکونی به کار میرود متفاوتند، مثلا کاغذ دیواری مکان های عمومی باید از نظر رنگ و طرح با نوع کاربری ساختمان هماهنگی و همخوانی داشته باشد و به دلیل رفت و آمد زیاد در مکان های عمومی باید کاغذ دیواری سه بعدی مورد استفاده در این مکان ها با دوام و کیفیت بیشتری باشند. سالن پذیرایی یک خانه مهمترین بخش آن خانه میباشد که بیشتر مورد توجه صاحب خانه و حتی مهمانان قرار میگیرد، بنابراین  پیشنهاد میشود به دلیل جذاب و زیبا تر بودن کاغذ دیواری سه بعدی از این نوع کاغذ دیواری در این مکان استفاده شود.

اگر اتاق پذیرایی منزلی کوچک میباشد بهتر است از طرح های سه بعدی که به صورت برجسته به نظر میرسند استفاده نشود و برعکس از طرح هایی که حالت فرو رفته دارند استفاده شود. از جمله دیوار هایی که بیشتر در معرض دید قرار میگیرند دیوار پشت تلویزیون است به همین دلیل سعی کنید زیباترین کاغذ دیواری سه بعدی را برای این قسمت انتخاب کنید.

برای پشت تلویزیون میتوان از طرح های طبیعت مانند طرح گل استفاده کرد که باعث ایجاد محیطی شاد و آرام میشود. برای دیزاین دیوار اتاق خواب نیز میتوان از خرید پوستر دیواری گرافیکی یا کاغذ دیواری سه بعدی اسپرت استفاده نمود چرا که در این نوع از کاغذ دیواری از رنگ های شاد و پر انرژی استفاده میشود و مناسب اتاق خواب کودکان نوجوانان و حتی جوانان میباشد. مجموعه دکور آفیس برای محصولات خود ضمانت اصالت کالا دارد و از این جهت میتوانید با آسودگی خیال محصولات خود را از این فروشگاه خریداری نمایید.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 129
نمایش همه
علاقه مندی ها ()