موکت تایل یا مدولار از جمله کفپوش های نسل جدید موکت محسوب می شوند. طراحی و نصب موکت تایل نسبت به موکت های معمولی بسیار متفاوت است چون همانند پازل به یکدیگر نصب می شوند. این محصول از نظر شکل ظاهری زیبا و شکیل است، به همین دلیل بیشترین کاربرد را در نمای دکوراسیون ساختمان های اداری، تجاری، سالن های هتل، سالن های همایش و غیره می توان مشاهده نمود. موکت های تایل با رنگبندی و طرح های متنوع طراحی و بر روی هر نوع پوشش کف نصب می شوند.

نصب موکت تایل نیاز به تخصص دارد و می توانید از تجربیات پرسنل فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی رونیا برای انتخاب و خرید موکت تایل اداری با خدمات پشتیبانی قوی استفاده نمائید.

فروش بهترین انواع موکت تایل

موکت تایل اداری به دلیل تنوع بالایی که این محصول دارد، می توان در نمای دکوراسیون داخلی و تعویض پوشش کفپوش از ویژگی های آن استفاده نمود. برخورداری از کیفیت بالا و همچنین تنوع طرح و ابعاد متنوع از ویژگی های قابل توجه موکت تایل محسوب می شود و افرادی که این سبک از موکت ها را برای پوشش کف می پسند، می توانند از این محصول در طرح های مدرن و شیک استفاده نمایند.

کفپوش موکت تایل با بهترین قیمت به فروش می رسد و به نسبت سایر کفپوش ها و موکت های معمولی جلوه ای فوق العاده به نمای سالن می بخشد. جنس الیاف تشکیل دهندۀ موکت تایل از پنبه، آکریلیک، پلی استر و همچنین مواد بازیافتی و نایلون تولید شده است که از مقاومت بالا برخوردار است و قابل شستشو می باشد.

برای خرید کفپوش موکت تایل اداری با قیمت ارزان می توانید از خدمات فوق العادۀ فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی رونیا به همراه گارانتی بهره گیرید.

 

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

         6 - 44288395 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 326
نمایش همه
علاقه مندی ها ()