کفی تخت، قسمت اصلی تخت خواب را تشکیل می دهد. داشتن طول عمر بالای تخت خواب به بدنۀ مستحکم این محصول بستگی دارد. با توجه به اهمیت سرویس خواب و نقش خواب در زندگی انسان ها، توصیه می شود هنگام خرید تخت خواب، کیفیت کفی تخت را ملاک خرید کفی تخت خود قرار دهید چون تأثیر مستقیم بر روی کیفیت خواب خواهد داشت. کفی تختخواب باید به نحوی طراحی شده باشد که بتواند فشار تشک و وزن فردی که بر روی آن قرار می گیرند، داشته باشد. در همین راستا از متریال با کیفیت و با دوام برای ساخت کفی تخت بهره گرفته می شود.

فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب با داشتن سال ها فعالیت و تلاش مداوم در حوزۀ تولید محصولات چوبی، در لیست محصولات چوبی فروشگاه اینترنتی خود، امکان خرید اینترنتی کفی تخت را با نازلترین قیمت و تضمین شده برای مشتریان فراهم کرده است.

نکات مهم در انتخاب کفی تخت

همانطور که در ابتدای مقاله بدان اشاره کردیم، بررسی دقیق بدنۀ کفی تخت خواب و نوع متریال به کار برده شده و سایز بدنۀ تخت از مهمترین فاکتورهای کفی تخت استاندارد محسوب می شود. هنگامی که افراد اقدام به خرید و یا سفارش کفی تخت خواب می کنند، باید به ابعاد کفی تخت خواب توجه داشته باشند که متناسب با پهنای بدن شخص باشد و فرد به سهولت بتواند بر روی تخت بغلطد و احساس ناراحتی نداشته باشد.

چند سال اخیر صنعت ساخت کفی تخت دچار تغییر و تحول شده است و شاهد فروش انواع کفی تخت جکدار علاوه بر کفی تخت ساده چوبی و فلزی می باشیم. از مهمترین ویژگی های کفی تخت جکدار تک نفره و دو نفره می توان به داشتن فضای باکس مانند آن در قسمت زیرین کفی تخت اشاره نمود. در این صورت افرادی که با کمبود جا در اتاق خواب روبرو هستند، می توانند از مزایای این نوع کفی تخت جکدار برای نگهداری وسایل غیر ضروری و نظم بخشیدن به محیط اتاق خواب اشاره کرد چون امروزه اکثر آپارتمان ها کوچک شده است که در نتیجۀ آن فضای کافی برای قرار دادن وسایل بزرگ نیست. 

خرید کفی تخت با بهترین قیمت

همانطور که گفته شد، تکنولوژی ساخت کفی تخت تغییر پیدا کرده است و شاهد تولید و فروش انواع کفی تخت از متریال فلزی و چوبی با کیفیت بالا می باشیم. در نتیجۀ افزایش تنوع مدل های این محصول، امکان خرید کفی تخت با قیمت ارزان برای عموم مردم فراهم می باشد. برای خرید صندلی گردان می توانید به سایت مراجعه کرده و محصولات را مشاهده نمایید.

با توجه به اینکه چند سال اخیر افراد زیادی علاقه مند به خرید اینترنتی تضمین شده هستند، شاهد راه اندازی فروشگاه های اینترنتی مختلف در زمینه های متعددی در سطح بین المللی می باشیم. در همین راستا فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب توسط مجموعۀ بهسازان چوب راه اندازی شده است و امکان سفارش اینترنتی کفی تخت تضمین شده و گارانتی دار را برای متقاضیان ایجاد کرده است.

 

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 201
نمایش همه
علاقه مندی ها ()