میلگرد استیل از دیگر ملزومات استیل است که با گرید و ضخامت های مختلف تولید و در دسترس صنایع مختلف قرار گرفته می شود، تا از مزایای آن در ساخت محصولات استیل مختلف استفاده نمایند. همانطور که در مقاله های مختلف در زمینۀ ورق های استیل، پروفیل استیل و غیره بدان اشاره نمودیم، خرید میلگرد استیل یا مفتول بر اساس گرید و قطرهای متفاوت ساخته می شوند. میلگرد استیل جزء محصولات خانوادۀ فولاد استنلس استیل است و به صورت شاخه ای و کلاف به فروش می رسد.

فروشگاه الف استیل سال های متوالی است که در زمینۀ فروش تأمین تجهیزات استیل مانند فروش میلگرد استیل در سراسر کشور فعالیت می کند. از این رو با قیمت مناسب و کیفیت بالا می توانید میلگرد استیل را خریداری نمائید.

فروش انواع میلگرد استیل

امروزه کاربرد گستردۀ میلگرد استیل را می توانید در صنایع مهمی چون صنعت مواد غذایی، ساخت شفت ماشین آلات کشاورزی، قطعات سازی، تجهیزات ساختمانی، ساخت تجهیزات پزشکی و دارویی و غیره مشاهده نمود. از ویژگی های ظاهری مفتول استیل می توان به سطح صیقلی و براق میلگرد و تحمل بالای این نوع قطعات استیل نسبت به رطوبت و دمای بالا اشاره نمود. لازم به ذکر است که بخش اعظمی از میلگردهای استیل محصول ساخت کشور هندوستان می باشد.

از جمله پرکاربردترین انواع میلگرد استیل با گرید 304 با ضخامت های استاندارد 1.6، 2، 2.5،  الی 5 میل است که به صورت کلاف و شاخه ای فروخته می شوند. البته لازم به ذکر است که فروش میلگردهای استیل با سایز 5 الی 300 میل به شکل شاخه های 4 و یا 6 متری صورت می گیرد. علاوه بر آنکه امکان فروش میلگرد با بسته بندی های سفارشی نیز برای مشتریان فراهم می باشد.

میلگرد استیل نگیر یا غیر مغناطیسی با گرید 304 و 316، میلگرد استیل بگیر یا مغناطیسی با گریدهای 410، 420و 431، میلگرد استیل نسوز با گریدهای 309، 310 و 321 و میلگرد استیل آلیاژی همچون مونل، اینکونل و دابلکس از جمله رایج ترین انواع میلگرد استیل موجود در بازار محسوب می شوند.

در واقع هنگام خرید میلگرد استیل یا خرید ورق استیل ، خریدار باید بر اساس کارایی که برای این گونه قطعات در نظر گرفته اند، ردۀ گرید، وزن و ضخامت میلگرد را مشخص نمایند. نکتۀ مهمی که در این رابطه وجود دارد، قیمت میلگرد استیل نیز بر همین اساس مشخص می شود. توجه به این نکات لازم و ضروری است چون با توجه به کاربردی که قطعات استیل در ساخت تجهیزات و دستگاه های صنعتی و همچنین تزئینی دارند، سطح وسیعی از آلیاژ فولادی مورد نیاز جامعه را تأمین می کند که از نظر کاربردی بسیار مفید هستند.

برای خرید و سفارش انواع میلگرد استیل با گرید و ضخامت های استاندارد با ابعاد استاندارد و یا سفارشی می توانید با فروشگاه الف استیل تماس گرفته و با قیمت ارزان به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید.

 

فروشگاه الف استیل 

آدرس  :  تهران، بزرگراه فتح، كيلومتر4، مركز تجارت استيل ايران، پلاك 179

ایمیل  :  info@alefsteel.com

شماره تماس : 09124236636    تلفن : 66391520(021)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 244
نمایش همه
علاقه مندی ها ()