مینی ویدئو پروژکتور از رایج ترین دستگاه های دیتا پروژکتور است که دارای قابلیت های ویژه ای می باشند. دلیل استقبال فراوان از خرید مینی ویدئو پروژکتور، این است که از ابعاد کوچک و وزن سبک برخوردار می باشد. از این رو مؤسسات، شرکت ها و مراکز آموزشی، مدارس، دانشگاه ها و افرادی که قصد ایجاد سینمای خانگی دارند، می توانند از ویژگی های مینی ویدئو پروژکتور استفاده نمایند.

توسط فروشگاه اینترنتی نیزار کالا، نسل جدید دستگاه های ویدئو پروژکتور تولید و در دسترس مشتریان قرار گرفته می شود. از این رو عموم افراد می توانند پس از بررسی دقیق مشخصات فنی   خرید مینی ویدئو پروژکتور را با قیمت ارزان انجام دهند.

خرید انواع مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار

با خرید مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار مانند خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی به سهولت می توانید دستگاه پروژکتور را به سایر منابع دیجیتالی که مجهز به چنین فناوری هستند، متصل نمود. در این صورت نیاز به استفاده از کابل برای اتصال نیست و فضای اطراف دستگاه خلوت تر از قبل خواهد بود. علاوه بر آنکه محل قرارگیری پروژکتور انعطاف پذیری بیشتری دارد. پیش از خرید ویدئو پروژکتور توصیه می شوند ابعاد اتاق و هدف از خرید این دستگاه را مشخص نمائید شچون تأثیر مستقیم بر روی طول عمر دستگاه و سطح کیفیت خروجی دستگاه دارد.

به عنوان مثال دستگاه مینی ویدئو پروژکتور که خروجی ابعاد تصویر بر روی پردۀ نمایشگر کوچک می باشد، متناسب با سالن و اتاق بزرگ نیست و گزینۀ مناسبی برای اتاق کلاس های درس کوچک و یا منزل است. همچنین برای نمایش تصاویر سه بعدی بهتر است، مینی ویدئو پروژکتور با قابلیت پخش تصاویر 3D خریداری کنید. در ضمن قیمت پروژکتور تحت تأثیر مشخصات کلی دستگاه می باشد.

برای سفارش اینترنتی و یا خرید آنلاین مینی ویدئو پروژکتور می توانید از فروشگاه اینترنتی نیزار کالا دیدن فرمائید و پس از بررسی دقیق، مناسب ترین مدل را انتخاب نمائید.

 

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 175
نمایش همه
علاقه مندی ها ()