زمان که فرد با استفاده از خرید اقساطی خودرو، خودروی مورد نظر خود را خریداری می نماید، با حداقل هزینه در ابتدامی تواند صاحب خودرو شود . قیمت فروش اقساطی خودرو ها به عوامل متعددی از جمله قیمت خودرو های مورد نظر ، مدت زمان پرداخت اقساط خودرو، تعداد اقساط، همچنین سود شرکت های لیزینگی دارد که انتخاب یک مرکز معتبر بسیار مهممی باشد. لیزینگ سایا خودرو از مراکز معتبر در بخش فروش قساطی خودرو ها می باشد.  خرید اقساطی انواع خودرو  مناسب برای افرادی است که می خواهند خودرو های مود علاقه ی خود را ندارند و می توانند به مرور هزینه ی آن را پرداخت نمایند.

این مرکز توانسته با در نظر گرفتن قیمت های بسیار مناسب و همین طور شرایط عالی ، رضایت مشتریانش را به خود جلب نماید. خرید اقساطی خودرو های داخلی ، قیمت مناسب تری در مقایسه با خودرو های خارجی دارد. خرید اقساطی خودرو توسط افرادی که صاحب خودرو نیستند و یا می خواهند خودروی دیگری را برای تعویض خریداری کنند، معمولا صورت گرفته و با این طرح می توانند مدل های بالاتر خودرو ها را نیز خریداری نمایند. طرح خرید اقساطی خودرو توسط شرکت های لیزنگ خودرو همواره مورد استقبال خریداران خودرو قرار گرفته است و در این میان برخی از شرکت ها ، قیمت های مناسب تری را برای محصولات خود در نظر می گیرند. بسیاری از افراد نیز از طرح های پیش فروش خودرو که توسط خودروسازان بزرگ مانند سایپا و ایران خودرو انجام می گیرد ، استفاده می نمایند.  فروش اقساطی خودرو های داخلی و همچنین انواع خودو های خارجی توسط مرکز سایا خودرو به فروش می رسد.

 خودرو ها با روش های نقد و اقساط به فروش می رسند. هر یک از خودرو ها دارای قیمت های مختلفی هستند که برای خرید توسط هر شرکتی ، شرایطی مختلف در نظر گرفته می شود.

سایا خودرو

ارتباط با ما

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 193
نمایش همه
علاقه مندی ها ()