نوار آبیاری قطره ای از جمله تجهیزات بروز و پیشرفته در حوزۀ آبیاری کشاورزی است. همانطور که می دانید روش های سنتی آبیاری باعث مصرف بیش از اندازۀ آب در مسیر جوی می شد، علاوه بر آنکه میزان قابل توجهی از آب بر اثر تابش نور خورشید تبخیر می شد. از این رو شاهد هدر رفت میزان قابل توجهی از آب بودیم. امّا در حال حاضر با تولید فروش نوار آبیاری قطره ای در جهان به میزان قابل توجهی توانسته اند بر روند آبیاری محصولات کشاورزی کنترل بیشتری داشته باشند.

برای خرید نوار آبیاری قطره ای استاندارد می توانید با گروه صنعتی سبلان پلاست تماس حاصل نمائید. این مجموعه به عنوان یکی از اولین گروه های صنعتی است که توانسته تکنولوژی پیشرفتۀ آبیاری را در اختیار کشاورزان ایران زمین قرار دهد.

مزایای فروش نوار آبیاری قطره ای

همانطور که گفته شد، از مهمترین مزایای فروش نوار آبیاری قطره ای می توان به جلوگیری از هدر رفت آب اشاره کرد. همچنین با خرید و تعبیۀ نوار آبیاری قطره ای به میزان قابل توجهی می توان در مصرف هزینه های استخدام نیروی انسانی صرفه جویی نمود. علاوه بر آنکه به سهولت و بدون دخالت بیش از اندازه، حجم بالایی از مزرعۀ کشاورزی را در مدت زمان کوتاهی و با برنامه ریزی اصولی و استاندارد آبیاری نمود. خرید کیسه کشاورزی را ارزان از طریق سایت انجام دهید.

توجه یه این نکات باعث رشد صنعت کشاورزی در کشورهای پیشرفته شده است. بنابراین برخی از گروه های صنعتی توانسته اند با تولید تجهیزات کشاورزی مدرن چون نوار آبیاری قطره ای، رول کشاورزی و مواردی از این قبیل بتوانند بازدهی و کیفیت محصولات کشاورزی را با حداقل مصرف آب و هزینه به مرحلۀ اجرا برسانند.

برای استفاده از تجهیزات پیشرفته کشاورزی و خرید نوار آبیاری قطره ای  می توانید با مرکز فروش گروه صنعتی سبلان پلاست ارتباط برقرار کنید و با قیمت ارزان به طور مستقیم از تولید کننده خریداری کنید.

 سبلان پلاست

 آدرس کارخانه:
       دزفول کیلومتر چهار جاده محمدبن جعفر جنب شرکت البرز پلاستیک دز 
 
 تلفن تماس:

 تلفن مدیریت : ۰۹۱۲۸۱۰۹۴۰۳  -  تلفن مدیر فروش : ۰۹۱۶۱۴۱۵۳۹۶  -  تلفن کارخانه : ۴۲۳۲۰۵۰۲ -۰۶۱

فکس کارخانه : ۴۲۳۲۶۲۸۹ -۰۶۱

 ایمیل: 

 sabalanplast@yahoo .com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 226
نمایش همه
علاقه مندی ها ()