توجه به قلب بسیار مهم است و هر فردی باید از وضعیت سلامت قلب خود اطمینان حاصل کند. قلب نیز مانند عضو های دیگر گاها با ناراحتی هایی مواجه می شود که منجر به درد در قسمت قلب شده و یا بیماری هایی را در پی دارد. به دلیل اینکه کارکرد قلب تاثیر مستقیمی در کارکرد دیگر اعضا نیز می گذارد، پیشگیری از بروز مشکلات قلبی بسیار مهم می باشد. اما زمانی که حساس درد و یا مشکلی در قلب ایجاد شد، مراجعه به  کلینیک بهترین متخصص قلب و عروق امری ضروری می باشد.

در واقع بهترین متخصص قلب و عروق بسیار متعهد بوده و دارای علم بالایی در زمینه ی بیماری های قلبی می باشد. او فردی است که می تواند تشخیص درست و دقیقی را از نارسایی های قلبی داده و بتواند درمانی مناسب را انتخاب کند. کلینیک تخصصی دکتر محمد ریاستی از کلینیک های بسیار پیشرفته در کشورمان است .

بهترین متخصص قلب و عروق در تهران

در تهران متخصصین قلب بسیاری فعالیت دارند و یافتن یک متخصص باتجربه و خوب ، نیاز به دقت بالایی دارد. دکتر ریاستی از بهترین متخصصان قلب و عروق در تهران می باشد. افراد در تهران به دلیل مسائلی از قبیل آلودگی، فشار کاری و.... بیشتر در معرض ابتدا به امراض قلبی می باشند بنابراین متخصصین بسیاری در این شهر فعالیت دارند. بهترین متخصص قلب و عروق در تهران با ارائه ی شیوه های درمانی صحیح می تواند روند درمان را سرعت بخشد و در نتیجه بهبودی به بهترین شکل حاصل شود. کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی از مراکز معتبر در تهران است که بهترین خدمات دهی را در بخش های مختلف ارائه می نماید و مجهز به پیشرفته ترین و بروز ترین دستگاه ها می باشد.

کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی

آدرس : تهران - میدان هفت حوض نارمک - ضلع شمال غربی میدان - ابتدای خیابان آیت -نبش خیابان مهرانپور- ساختمان پزشکان588 

شماره تماس نوبتدهی: 09373585813

جهت نوبتدهی، تماس تنها از ساعت 10 صبح تا 9 شب 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 278
نمایش همه
علاقه مندی ها ()