سبک و سیاق چیدمان و طراحی دکوراسیون اداری با دیگر ساختمان های مسکونی و ویلاها بسیار متفاوت است، که این تفاوت ها از اهداف پروژه ها نشأت می گیرد، که در تمامی بخش های اجرای آن ها از قبیل نوع تقسیم بندی فضا، استفاده از رنگ های مناسب، نوع متریال مصرفی و بسیاری دیگر از موارد به خوبی می توان آن ها را مشاهده و درک نمود. از مهمترین اصول  طراحی دکوراسیون اداری  می توان به اهداف و بودجه پروژه، مدیریت فضا، دکوراسیون اداری اتاق مدیریت و سالن کنفرانس، نورپردازی حرفه ای، پارتیشن بندی، سبک مبلمان اداری، استفاده از لوگو و آرم شرکت به صورت تندیس، پوستر دیواری، پرده چاپی و غیره اشاره کرد، که باید به صورتی بسیار هنرمندانه و حرفه ای در کنار یکدیگر قرار بگیند تا یک دکوراسیون اداری بسیار حرفه ای را به تصویر بکشند.

از مهمترین گام های استفاده از یک طراحی دکوراسیون اداری شیک و لاکچری پس  از تعیین اهداف پروژه و بودجه، انتخاب یک شرکت معماری معتبر و حرفه ای در این زمینه می باشد، تا ایده ها و نظرات مشتریان را به بهترین شکل ممکن به مرحله اجرا برسانند. قیمت اجرای حرفه ای دکوراسیون اداری نیز با توجه به موارد بسیار زیادی از قبیل نوع و سبک طراحی داخلی، متریال مصرفی، وسعت پروژه و غیره محاسبه و تعیین می شود، به عنوان مثال هزینه های پارتیشن بندی، برق کشی و نوع مبلمان اداری در قیمت اجرای دکوراسیون اداری تاثیر بسیار زیادی دارند، و معمولا در فاکتور مشتریان به صورت جزء به جزء این موارد قید می شود.

 سبک های طراحی دکوراسیون اداری

سبک های طراحی دکوراسیون اداری با توجه به ماهیت و نوع کاربری سازمان، سبک معماری و طراحی داخلی آن، بودجه در اختیار، نظرات مشتریان و میزان فضای در دسترس انتخاب می شوند، و معمولا باید انتخاب آن ها به نوعی باشد که تمامی اهداف پروژه را در بربگیرد و مشتریان را راضی نگه دارد. 

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 202
نمایش همه
علاقه مندی ها ()