کلرزن از پرکاربردترین تجهیزات گندزدایی و ضدعفونی کننده فاضلاب هاست، که پس از نصب دستگاه تصفیه آب صنعتی با هدف از بین بردن میکروب ها و کدورت آب استفاده می شود، می توان گفت پکیج کلرزن مایع یکی از اصلی ترین تجهیزات برای سلامت و حفظ بهداشت آب استخرها است، که استفاده از آن در مقایسه با دیگر روش های گند زدایی نظیر دستگاه ازن ژنراتور، دستگاه اشعه ماوراء بنفش UV، کلریناتور مایع و غیره بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد. پس از مشخص کردن میزان PH آب، حرارت آب، غلظت کلر و شرایط آب  میزان دوز کلر را مشخص کرده و کار ضدعفونی را با استفاده از دستگاه کلرزن مایع آغاز می کنند. دستگاه  کلرزن مایع از طریق پمپ دوزینگ به آب کلر تزریق می شود، برای ساخت این دستگاه از قطعاتی نظیر  پمپ تزریف کلر، مخزن پلیمری مطابق با آب مصرفی، گیربکس و الکتروموتور، تایمر، لوله کشی و اتصالات و غیره استفاده می شود. مجموعه اطلس آب یکی از معتبرترین مراکز خرید کلرزن مایع با مناسب ترین قیمت و در ظرفیت های مختلف می باشد، که سالهاست با تولید و عرضه محصولات باکیفیت خود و پشتیبانی از آن ها توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید.

قیمت کلرزن مایع

قیمت کلرزن مایع هم مانند دیگر محصولات تولیدی و صنعتی وابستگی بسیار زیادی به نوع متریال مصرفی، تکنولوژی تولید، حجم مخازن، برند سازنده و بسیاری موارد دیگر دارد، اما از مهمترین عوامل تأثیر گذار در قیمت پکیج تزریق کلر می توان به نوع دوزینگ تزریق کلر در هر دقیقه، ظرفیت پکیج تزریق کلر، میزان فشار خط تزریق و حجم مصرفی کلر دارد، اما در مجموع قیمت کلرزن مایع در مقایسه با دیگر دستگاه های صنعتی گند زدایی برای مشاغل مختلف بسیار مناسب و اقتصادی می باشد. گندزدایی با استفاده از گاز کلر، کلرامین، پروکلرین و دی اکسید کلر از جمله روش های کلرزنی در پکیج تزریق کلر می باشد که به صورت انتخابی و بسته به نوع دستگاه نمونه ای از آن ها را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار می دهند.

کاربرد های کلرزن مایع

تأثیرات مثبت کلر به عنوان یک ماده ضدعفونی کننده بر کسی پوشیده نیست و شاید بیش از یک قرن است که از این ماده برای گندزدایی استفاده می شود. از مهمترین کاربردهای کلرزن مایع  در سیستم های مختلف آب و فاضلاب می توان به ضد عفونی کننده، کنترل بو و جلوگیری از سستی، برداشتن آمونیاک، تنظیم PH آب و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

فروش کلرزن مایع با مناسب ترین قیمت

مجموعه بزرگ تولیدی اطلس آب از خوشنام ترین مراکز فروش کلرزن مایع و  پکیج تزریق کلر با مناسب ترین قیمت به همراه دیگر تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب با بالاترین سطح کیفی می باشد، که در طول دوران فعالیت خود توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید و در شمار برترین مجموعه های سازنده انواع پکیج تزریق کلر قرار بگیرد. متقاضیان خرید کلرزن مایع با پایین ترین قیمت و به صورت مستقیم با مراجعه به سایت اینترنتی اطلس پلاستیک به راحتی می توانند محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهند.

شرکت اطلس آب

   آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

                  ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 271
نمایش همه
علاقه مندی ها ()