آب بندی نمای ساختمان یک حرفه می باشد و نیاز به تجهیزات پیشرفتۀ خاصی دارد. همانطور که می دانید ساختمان های بلند باید متناسب با شرایط محیطی از استحکام بالایی برخوردار باشند. لذا زلزله، باد و طوفان، بارش باران و برف برخی از وقایعی هستند که تأثیر منفی بر روی مقاومت و استحکام مصالح ساختمانی خواهند داشت و باعث تخریب قسمت هایی از نمای ساختمان می شود. ارائه  خدمات آب بندی نمای ساختمان نیز به همین منظور به افراد داده می شود. با توجه به ارتفاع بالایی که ساختمان ها دارند، نیاز به یک سری ابزارآلات خاص است که بتوان چنین کارهایی را در ارتفاع انجام داد. گروه نماروز نیز با در اختیار داشتن چنین امکانات پیشرفته ای قادر به ارائه خدمات کار در ارتفاع می باشد.

آب بندی نمای ساختمان با طناب

اجرای آب بندی نمای ساختمان با طناب رایج ترین تکنیک برای ارائه خدمات کار در ارتفاع می باشد. در واقع فرد اجرا کننده راحت تر می تواند به قسمت های مختلف ساختمان دسترسی داشته باشد. امکان دسترسی با طناب نسبت به کلایمر، داربست و یا بالابر راحت تر می باشد که البته نیاز به رعایت اصول ایمنی است. توجه به این نکات حائز اهمیت است و افراد متخصص و با تجربه باید در این حوزه فعالیت داشته باشند تا بتوانند به سهولت و امنیت بالا اقدام به عایق بندی یا همان آب بندی نمای ساختمان نمایند. انجام تعویض شیشه نمای ساختمان را به ما بسپارید.

آب بندی نمای ساختمان با استفاده از مواد اولیۀ با کیفیت چون چسب های آکریلیک، پلی یورتان و سیلیکون صورت می گیرد. البته متناسب با جنس مصالح ساختمانی نمای ساختمان، مناسب ترین چسب و مواد نانو انتخاب می شود.

گروه نماروز به عنوان یکی از مجموعه های فعال در حوزۀ کار در ارتفاع فعالیت می کند و قادر به انجام هر گونه آب بندی نمای ساختمان با تجهیزات پیشرفته با ایمنی کامل می باشد.

 

 گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 128
نمایش همه
علاقه مندی ها ()