لوازم یدکی لودر، هر کدام شامل قطعات مختلفی است که در دسته بندی های مختلف قرار گرفته می شوند و وظایف خاصی را برعهده دارند. با استفاده از لودر به راحتی می توان حجم بالایی از خاک و مصالح ساختمانی را از جایی بجای دیگر منتقل نمود و توانسته فشار کاری را از دوش انسان ها بردارد. انواع لوازم یدکی لودر در این ماشین تعبیه شده است که توان فشار بار زیادی را دارند، که در نتیجۀ آن می توان عملیات خاکبرداری را برای پروژه های عمرانی و معدنی به سادگی انجام داد.

برای  خرید لوازم یدکی لودر برند داخلی و خارجی می توانید با مرکز فروش فروشگاه سرویس قطعه تماس بگیرید. این مجموعه در زمینۀ فروش تجهیزات ماشین آلات سنگین در سراسر کشور فعالیت دارد.

خرید انواع قطعات لودر

خرید و فروش انواع قطعات لودر با هدف نیاز متقاضیان و دارندگان ماشین لودر در سطح کشور صورت می گیرد. همانطور که می دانید لودر از قطعات مختلف تشکیل شده است و به طبع آسیب دیدگی هر کدام از قطعات، ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند. با توجه به کاربرد متعددی که در پروژه های عمرانی و معدنی از لودر استفاده می شود، طبیعتاً فروش لوازم یدکی لودر کوماتسو، کاترپیلار، ولوو، هیوندا، لیبهر، دوسان، هپکو و ... یک نیاز محسوب می شود. بدین وسیله دارندگان ماشین لودر متناسب با نیاز می توانند با آسودگی خاطر با مراجعه به فروشگاه های معتبر پخش قطعات لودر و لوازم یدکی ماشین آلات سنگین، نوع قطعات و لوازم یدکی لودر با برند و مدل مشخص را با قیمت مناسب تهیه نمائید، بدین وسیله از خوابیدن پروژه های عمرانی جلوگیری کنند. خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو را ارزان از فروشگاه سرویس قطعه انجام دهید. 

فروشگاه سرویس قطعه با داشتن سابقۀ چندین ساله در عرصۀ تجهیزات و قطعات یدکی ماشین آلات سنگین، قادر به تأمین انواع لوازم یدکی لودر اصل به صورت اینترنتی و با قیمت ارزان و کاملاً تضمینی می باشد.

 فروشگاه سرویس قطعه

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 184
نمایش همه
علاقه مندی ها ()