تخت دو طبقه از دیگر مدل های رایج تخت خواب است. به طور معمول خوابگاه ها و محیط های نظامی مرتبط با سربازان از مزایای تخت خواب دو طبقه استفاده می کنند. بهینه سازی فضای اشغال شده برای تخت خواب مهمترین نکته برای خرید تخت دو طبقه می باشد. البته برخی از والدین به دلیل داشتن تنها یک اتاق برای فرزندان، این نوع تخت خواب را بهترین گزینه می دانند چون به راحتی می توانند برای هر دو فرزند خود تخت خواب تهیه کنند و همچنین فضای بیشتری اشغال نشود.

برای مشاهده و خرید تخت دو نفره می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه کنید و پس از بررسی ویژگی ها و قیمت آنها، به صورت اینترنتی و تضمین شده تخت خواب مورد نظر خود را با قیمت ارزان و مقرون به صرفه سفارش دهید.

فروش تخت دو طبقه استاندارد

برای خرید تخت دو طبقه نیز باید اصول استاندارد مد نظر قرار گرفته شود. به طور کلی تخت خواب باید به صورت استاندارد ساخت شود چون ارتباط مستقیم با تناسب و سلامت فیزیکی بدن دارد و فرد برای مدت زمان طولانی بر روی تخت استراحت می کند و نباید احساس ناراحتی برای فرد داشته باشد. عدم لرزش و صدای ناهنجار، ارتفاع مناسب از سطح زمین، محافظ برای تخت طبقه بالا، داشتن نرده مستحکم و ابعاد عرض و طول استاندارد متناسب با رده های سنی مورد نظر از مهمترین نکاتی هستند که هنگام خرید تخت دو طبقه استاندارد باید در نظر داشته باشید.

تخت دو طبقه فلزی و تخت دو طبقه چوبی دو جنس متداول تخت خواب دو طبقه است که می توانید در فروشگاه و نمایشگاه های تجهیزات چوبی خانگی مشاهده نمائید. توجه به زیبایی تخت خواب نیز جبنۀ دیگری از انتخاب و خرید سرویس خواب محسوب می شود. به همین جهت تأکید عموم بر روی مسئله کیفیت جنس بدنه و در نظر گرفتن اصول استاندارد در طراحی و ساخت تخت دو طبقه می باشد.

تنوع تخت دو طبقه نیز همچون سایر تخت تک نفره و دو نفره بسیار است چون مجموعه های تولیدی تجهیزات چوبی تلاش می کنند متناسب با سلایق مختلف، خلاقیت هنری و همچنین اقتضای نیاز بازار، طرح های متنوع، شکیل و همچنین کاربردی و کمجا را تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند. به دلیل کوچک شدن آپارتمان های مسکونی، به طبع فضای کمتری برای اتاق خواب وجود خواهد داشت و خرید انواع تخت خواب دو طبقه برای دو فرد بسیار مقرون به صرفه خواهد بود و همانطور که گفته شد فضای کمتری را اشغال می کند. قیمت تخت خواب دو طبقه به سبک، اقلام جانبی و جنس تخت بستگی دارد.

فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب از ابتدای فعالیت حرفه ای در حوزۀ تولید و عرضۀ تجهیزات چوبی به صورت حضوری و غیر حضوری با بهترین قیمت فعالیت می کند.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 165
نمایش همه
علاقه مندی ها ()