تخت یک نفره از رایج ترین انواع تخت خواب موجود در بازار است که عموم افراد برای استراحت و خواب از این کالا استفاده می کنند. تخت خواب همواره جزء یکی از وسایل موجود در خانه می باشد که تنها جنبۀ تزئین دکوراسیون ندارد و به منظور تندرستی و سلامت جسمانی افراد مورد استفاده قرار گرفته می شود. در حال حاضر انواع تخت یک نفره تولید و در دسترس مصرف کنندگان واقعی قرار گرفته می شود. به دلیل تنوع بالایی که تخت های یک نفره در سطح بازار هست، والدین دغدغۀ انتخاب مناسب ترین تخت را برای فرزندان خود دارند. به همین جهت در ادامۀ مقاله به برخی از ویژگی های خرید تخت یک نفره خوب می پردازیم.

فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب از ابتدای فعالیت حرفه ای خود در زمینۀ تولید و فروش انواع تجهیزات چوبی چون انواع سرویس خواب، مبلمان و غیره در تهران به فعالیت خود ادامه می دهد.

فروش تخت یک نفره

فروش انواع تخت یک نفره متناسب با سلایق، ردۀ سنی و جنسیت افراد ساخته و در سطح بازار عرضه می شود. از این رو والدین می توانند متناسب با ردۀ سنی و جنسیت فرزندان خود، اقدام به انتخاب تخت خواب یک نفره نمایند. تخت یک نفره کودکانه شامل دو دسته بندی اصلی تخت یک نفره پسرانه و تخت یک نفره کودکانه دخترانه می باشند که شامل رنگ بندی متفاوت از یکدیگر هستند.

تخت یک نفره فلزی و تخت یک نفره چوبی نیز دو دسته بندی کلی برای تخت خواب های یک نفره می باشد. از این رو والدین و فرزندان متناسب با سلیقۀ شخصی و همچنین نمای ظاهری تخت خواب، تخت مورد نظر خود را انتخاب می نمایند.

هنگام خرید انواع تخت خواب یک نفره و یا دو نفره توجه به رعایت نکات استاندارد در ساخت تخت بسیار ضرورت دارد چون نقش مهمی بر تندرستی فرد هنگام استراحت بر روی تختخواب خواهد داشت. افراد باید خرید تخت یک نفره استاندارد را به عنوان اولین گزینۀ انتخاب تخت خواب در نظر بگیرند چون ارتباط مستقیم بر روی کیفیت خواب دارد.

داشتن ابعاد استاندارد و ارتفاع استاندارد تخت خواب از سطح زمین لشزازمۀ تخت خواب استاندارد است که پیش از خرید تخت خواب یک نفره باید بدان توجه داشته باشید.

تخت یک نفره جک دار و تخت یک نفره ساده دو نوع از دسته بندی های تخت خواب تک نفره از نظر شکل بدنه می باشند. انتخاب تخت نقش مهمی در کیفیت خواب فرد دارد، به همین دلیل زمان خرید تخت خواب باید تمام نکات مهم در نظر گرفته شود که راحتی فرد را به همراه داشته باشد.

فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب سال های طولانی است که در حوزۀ تولید و فروش تجهیزات چوبی در تهران فعالیت می کند و امکان فروش اینترنتی محصولات را نیز برای مشتریان فراهم نموده است.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 166
نمایش همه
علاقه مندی ها ()