لاستیک رودستون نیز یکی دیگر از تایرهای کره ای محبوب در سراسر دنیا و زیرمجموعه کمپانی معتبر تایرسازی نکسن است، که سالانه محصولات آن در تعداد بسیار زیادی تولید و عرضه می شود. این تایرهای کره ای  پس از انجام تست های معتبر اروپایی موفق به اخذ استانداردهای جهانی تضمین کیفیت شده اند ، که آن ها را از هر جهت از دیگر محصولات متفرقه متمایز می کند. لاستیک رودستون دارای عاج های بسیار مستحکمی است که در برابر اصطحکاک دوام بسیار بالایی دارد، و  فشارهای عمودی وارده به دلیل ناهمواری های جاده به راحتی آن ها را مستهلک و ساییده نمی کند. فناوری تولیدی به کار رفته در آن ها از نوع رادیال می باشد که در ساخت آن ها از رشته های سیمی با تکیه بر ساختارهای پیچیده و تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است. خرید لاستیک رودستون از از طریق سایت انجام دهید. 

لاستیک رودستون  تمامی ضعف های انواع تایرهای بایاس را پوشش داده و بهره وری این تایرها را در حدود40 تا 60 درصد افزایش داده است، لازم به ذکر است که امروزه کمپانی های تایر سازی محصولات خود را در نوع رادیال که کیفیت و طرفداران بیشتری دارند تولید و به بازارهای جهانی عرضه می کنند. فروش لاستیک از سایت فروشگاه انجام می گیرد. 

صنایع سازنده لاستیک رودستون بزرگ ترین خط تولید تایر را در دنیا دارند که همواره با تکیه بر دانش و فناوری روز دنیا محصولات خود را عرضه می کند، آزمایشگاه های این کمپانی معتبر  که در کشورهای آلمان، چین، کره جنوبی و ایلات متحده در حال تحقیق و پژوهش بر روی ویژگی های کیفیتی این تایرها هستند، همواره در حال رقابت با دیگر صنایع تایرسازی می باشند، تا جایگاه و اعتبار خود را در بازارهای جهانی حفظ نماید. فروشگاه چرخ و یدک از معتبرترین شعب نمایندگی فروش لاستیک رودستون در کشور می باشد، که این محصولات را همراه با گارانتی معتبر در اختیار متقاضیان در سراسر کشور می گذارد.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط ویژه :02133569328-02133569862

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 119
نمایش همه
علاقه مندی ها ()