راه های مراقبت از لاستیک

برای مراقبت از لاستیک ها و برای اینکه لاستیک حداکثر عمر مفید خود را داشته باشد نیاز است که سالی یکبار به مراکز مجاز برای بازدید سیستم جلو بندی، تنظیم بالانس و فرمان مراجعه نمایید گاهی یک دست انداز میتواند محور خودرو را کمی از تعادل خارج نماید همین انحراف کم به مرور زمان باعث تغییر حالت لاستیک ها میگردد و در نهایت موجب میشود لاستیک از بین برود. تیک آف، دستی کشیدن و ترمز ناگهانی تایرها را سریع تر از آنچه که فکر میکنید نابود میکند و از عمر مفید آن می کاهد. یکی دیگر از مواردی که باید برای مراقبت از لاستیک ها رعایت گردد توجه به سرعت و وزن میباشد اگر بر روی لاستیکی حداکثر سرعت اعمال شود اما تایر دارای تنظیم فشار باد نباشد و یا اضافه بار روی آن اعمال شود آسیب می بیند و یا می ترکد.  فروش  انواع لاستیک را باکیفیت بالا انجام دهید.

بهتر است قبل از اینکه لاستیک کاملا صاف شود از خودرو جدا گردد تا از به خطر افتادن سلامتی سرنشینان جلوگیری شود به علاوه امکان روکش کردن مجدد لاستیک نیز وجود خواهد داشت. از جمله نکات دیگری که باید به آن در مراقبت از لاستیک و افزایش عمر مفید تایر توجه داشت شاخص وزن لاستیک است که نشان دهنده میزان باری است که میتوان به لاستیک ها وارد کرد  درصورتیکه وزن وارد شده بیش از حد مجاز باشد باعث ترکیدن لاستیک میگردد.

خرید لاستیک ارزان

قیمت  خرید لاستیک به عوامل متعددی از جمله جنس، مدل تایر، کاربری و برند آن بستگی دارد ،مسلماً  همه ی افراد خواستار خرید لاستیک با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت می باشند فروشگاه چرخ و یدک که دارای تجارب فراوان در زمینه فروش انواع رینگ  و لاستیک میباشد علاوه بر اینکه دارای محصولات با کیفیت و تضمین شده می باشند خدمات بسیاری را نیز در اختیار مشتریان خود قرار میدهد . 

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط ویژه :02133569328-02133569862

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 127
نمایش همه
علاقه مندی ها ()