مینی ویدئو پروژکتور مدل T27از نسخه های جدید دستگاه پروژکتور است که جزء دستگاه های دیجیتالی آموزشی به کار برده می شود. با استفاده از دستگاه های پروژکتور به راحتی می توان در محیط های مختلف به دستگاه های منبع دیجیتالی چون کامپیوتر، دستگاه های مدیا پلیر، لپ تاپ، تبلت، انواع دوربین فیلمبرداری دیجیتالی و غیره متصل نمود. بدین وسیله به منظور نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ برای دیگران از مزایای آن استفاده نمود. به همین جهت خرید مینی ویدئو پروژکتور مدل T27 مورد استقبال قرار گرفته است. به این ترتیب می توانید از مزایای این نوع پروژکتور در محیط های آموزشی و سالن های اجتماعات برای برگزاری همایش های مختلف استفاده نمود.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا نیز به همین منظور در داخل کشور تلاش نموده تا بتواند انواع دستگاه مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل را طراحی، تولید و به فروش برساند. از این رو می توانید متناسب با نیاز و ابعاد اتاق از ویژگی های ویدئو پروژکتورهای نیزا کالا برای نمایش تصاویر به بینندگان استفاده نمائید.

فروش مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T27

در حال حاضر شرایط مناسبی برای فروش مینی ویدئو پروژکتور مدل T27 با تخفیف برای مشتریان وجود دارد. همانطور که می دانید پیش از خرید دستگاه های دیجیتالی توصیه می شود که مشخصات فنی دستگاه را در نظر داشته باشید که کارایی مفید و لازم را متناسب با نیاز شما داشته باشد. از این رو در ادامۀ این مقاله به برخی از آنها می پردازیم.

مینی ویدئو پروژکتور اندرویدی وای فای دار مدل T27 دارای ابعاد بدنۀ 200*145*65 میلی متر با وزن حدود یک کیلوگرم می باشد. طراحی این نوع دستگاه به نحویی است که امکان نصب پروژکتور بر روی دیوار، سقف و همچنین زمین وجود دارد. لنز LED با قابلیت زوم به همراه لامپ LED با طول عمر 30 هزار ساعت از مهمترین قطعات تشکیل دهندۀ ویدئو پروژکتور T27 نیزا کالا می باشد.

از ویژگی های تصویری و پردۀ نمایشگر این دستگاه می توان به کنتراست 1 به 20 هزار با شدت روشنایی 20 هزار اشاره نمود. سایز نمایشگر مینی ویدئو پروژکتور مدل T27 برابر 40 الی 150 اینچ با رزولوشن 1920*1080 پیکسل است که امکان تصحیح زاویه تصویری 15 درجه را برای اپراتور امکان پذیر می سازد. خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی را با بهترین کیفیت و قیمت انجام دهید.

قابلیت پشتیبانی از انواع پورت ورودی و خروجی دستگاه های دیجیتالی رایج امروز را با سیستم عامل اندروید و قابلیت WiFi دارد. به این ترتیب می توان این نوع ویدئو پروژکتور را بدون استفاده از کابل به دیگر دستگاه های دیجیتالی متصل نمود چون اتصال به واسطۀ امواج وای فای را پشتیبانی می کند.

برای خرید مینی ویدئو پروژکتور پرتابل مدل T27 می توانید به صورت اینترنتی از فروشگاه اینترنتی نیزا کالا با قیمت ارزان و خدمات گارانتی معتبر خریداری نمائید.

 

 فروشگاه اینترنتی نیزا کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 155
نمایش همه
علاقه مندی ها ()