رینگ لایت وسیله ای برای ایجاد نور کافی برای تصویربرداری و فیلم برداری می باشد . رینگ لایت ها ، رینگ هایی هستند که متشکل از ال ای دی بوده و با قرار گرفتن بر دور لنز می توانند نور را از هر طرف بتابانند بنابراین از سوژه ی عکاسی به صورت واضح عکس گرفته می شود. این وسیله دارای مزایای بسیاری است و با استفاده از آن می توان در هر مکانی که بخواهیم نور کافی را جهت عکاسی در اختیار داشته باشیم. فروشگاه فوکوس نگار با سال ها تلاش در بخش فروش رینگ لایت و انواع تجهیزات عکاسی توانسته این محصولات را با قیمت های بسیار مناسبی به فروش برساند.

باید توجه شود که در عکاسی ها هر چه سوژه به لنز دوربین نزدیک تر می شود، سایه های زیادی در عکاسی ایجاد می شود و باعث کم شدن کیفیت تصاویر خواهد شد و همان طور که می دانید تصاویر در بخش بازاریابی و فروش و جذب مخاطب بسیار موثر خواهد بود و تفاوتی که با استفاده از رینگ لایت در تصاویر ایجاد می شود ، بسیار قابل توجه می باشد. نور های ایجاد شده با استفاده از رینگ لایت به صورت یکنواخت و ملایم بوده و تصاویری واضح را ایجاد می کند. فروش پروژکتور عکاسی در سایت انجام می گیرد.

فروش رینگ لایت

فروش رینگ لایت توسط فروشگاه های فروش تجهیزات عکاسی عرضه می شود که خرید یک رینگ لایت باکیفیت و مناسب بسیار مهم بوده و می تواند تصاویری زیبا و باکیفیت را ایجاد کند. حتما برای خرید این وسیله به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید تا بتوانید نمونه ی باکیفیت آن را خریداری نمایید. فروشگاه فوکوس نگار از فروشندگان انواع رینگ لایت در کشورمان است که انواع تجهیزات دیگر عکسی را نیز به فروش می رساند و شما می توانید این تجهیزات را با کیفیت های بسیار بالا خریداری نمایید.

 

 فروشگاه فوکوس نگار

آدرس :تهران میدان امام خمینی ،خیابان باب همایون ،خیابان صوراسرافیل ، مرکزتجاری صوراسرافیل ،طبقه اول واحد 407 فروشگاه تجهیزات عکاسی و تصویربرداری " فوکوس"

🚛  ارسال فوری کالا به سراسر ایران

☎️ تلفن تماس: 33945890-021

☎️ تلفن تماس: 33943165-021

📱پشتیبانی همراه : 073 69 49 0912

📱پشتیبانی همراه :980 55 44 0935

📱پشتیبانی همراه :76 345 39 0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 246
نمایش همه
علاقه مندی ها ()