در این مقاله سعی داریم در مورد یکی از انواع کتانی به نام کتونی ورزشی صحبت کنیم. امروزه ورزش های مختلفی به وجود آمده که هر کدام نیازمند به لباس و کتونی خاص خود می باشند. مثلاً مدل کتونی که برای زمین های فوتبال مناسب می باشد با کتونی که برای ورزش پیاده روی مورد استفاده قرار می گیرد کاملاً متفاوت است. در نتیجه انتخاب کتونی ورزشی مناسب برای هر رشته ورزشی جز الزامات اولیه آن ورزش می باشد.کتونی ورزشی نیز یکی از الزامات قطعی همه ورزش ها می باشد. در زمان انتخاب کتونی باید دقت لازم را داشته باشید چون این کتونی در زمان ورزش مورد استفاده قرار می گیرد لازم است که کاملا اندازه شما باشد تا بتوان از فواید تمرینات ورزشی بهره برد. یکی از نکات مهم دیگری که در زمان خرید کتونی ورزشی باید مد نظر داشته باشید جنس رویه کتونی می باشد. همانطور که می دانید در ورزش چون میزان تحرک بالاست اگر جنس رویه کتونی مقاوم نباشد خیلی زود دچار آسیب می گردد. یکی دیگر از نکاتی که برای کتونی که در ورزش مورد استفاده قرار می گیرد لازم است انعطاف پذیری کتونی می باشد که مانع از فشار به عضله ها و تاندون ها گردد.

اگر در انتخاب کتونی ورزشی های مختلف دقت عمل داشته باشید میتوانید از آسیب‌هایی که به مفاصل و عضلات وارد می‌شوند جلوگیری کنید. لازم است که در هنگام خرید کتونی موارد زیادی را در نظر داشته باشید.

از جمله مهم ترین موارد در زمان خرید کتونی مانند خرید کتونی اسکیچرز از فروشگاه هایپرجیم می‌توان به قیمت، جنس ، رنگ بندی و ... آن توجه نمود. امروزه در سرتاسر دنیا در برندهای مختلف با تولیدات خاص خود سعی دارند که بازار جهانی را به سمت خود سوق دهند. از جمله برندهای مهم می‌توان به برند:  آدیداس، نایک، ریباک و.... اشاره نمود. هر کدام از این برندها سالانه با تولیداتی جدید که همه در جهت آسایش و راحتی کاربران می باشد به فروش محصولات خود در سراسر دنیا به طرفداران خاص برند خود می‌پردازند. همانطور که گفته شد قبل از شروع هر ورزشی لازم است که تمام ملزومات آن ورزش اعم از لباس، کفش و.... خریداری شود.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 270
نمایش همه
علاقه مندی ها ()