خرید لاستیک برای جایگزین نمودن لاستیک های معیوب و پنچر شده صورت می گیرد. خرید و فروش لاستیک بر اساس مشخصات فنی تولید شده انجام می گیرد. بنابراین متقاضیان خرید لاستیک سواری بر اساس مدل خودرو و همچنین شرایط آب و هوایی نوع لاستیک را انتخاب می کنند که کارایی لازم را داشته باشد. فروشگاه لاستیک هم پا یکی دیگر از فروشگاه های معتبر در عرصۀ فروش انواع لاستیک سواری و غیر سواری در تهران فعالیت می کند و به منظور سهولت در خدمات رسانی به مشتریان، امکان  خرید و فروش لاستیک به صورت اینترنتی را برای آنان فراهم کرده است.

خرید لاستیک با کیفیت

برای خرید لاستیک استاندارد و با کیفیت توصیه می کنیم که اطلاعات جامعی نسبت به مفاهیم علائم مندرج بر روی لاستیک بدست آورید، تا بدین وسیله بتوانید مناسب ترین نوع لاستیک را انتخاب و خریداری نمائید. نکتۀ مهمی که در رابطه با خرید لاستیک با دوام وجود دارد، این است که بیش از 95 درصد وزن ماشین را باد داخل تایر تحمل می کند و لاستیک تنها 5 درصد وزن خودرو را تحمل می کند. به این ترتیب پیش از خرید لاستیک، باید مدل خودرو و مشخصات فنی اتومبیل که مرتبط با حجم موتور و وزن خودرو می شود را در نظر بگیرید تا بر اساس آن بتوانید خرید تایر را انجام دهید که تحمل وزن اتومبیل را داشته باشد.

میزان حداکثر فشار، سطح چسبندگی و دما، حداکثر فشار باد مجاز، نوع مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ تایر، پهنای لاستیک، تعیین رادیال تایر، قطر رینگ، شاخص وزن و نماد سرعت برخی از مفاهیم مشخصات فنی خودرو است که بر روی تایر حک می شود. به این ترتیب با بررسی آنها می توانید انتخاب درستی از تایر داشته باشید که کیفیت و مقاومت بالایی داشته باشد.

خرید لاستیک رادیال به عنوان رایج ترین نوع لاستیک سواری محسوب می شود. از این رو حین تهیه تایر توجه به کیفیت الیاف به کار رفته و مدل بافت لایه های تایر بسیار حائز اهمیت است. در طراحی لاستیک رادیال نخ های لایه ای تایر با خط مرکزی لاستیک زاویه ای برابر با 90 درجه دارد که امتداد نخ ها به سمت شعاع تایر قرار گرفته می شود. معمولاً جنس نخ لایه های تایر از ریون یا همان پلی استر است که میزان پایداری حرکتی لاستیک بر اساس عرض عاج و زاویۀ مورب در نظر گرفته می شود. البته نوع الیاف در نظر گرفته در کمربند تایر از الیاف نخ و یا سیم فولادی می باشد.برای خرید لاستیک سواری و اسپرت به فروشگاه اینترنتی هم پا مراجعه نمایید.

هنگام خرید لاستیک ارزان توجه به کیفیت بالای تایر، تناسب آن با شرایط آب و هوایی و  داشتن تاریخ اعتبار از مهمترین فاکتورهایی است که باید در نظر گرفته شود.

پیش از خرید تایر با دوام به همراه گارانتی شرکت تولید کننده، می توانید با واحد فروش فروشگاه لاستیک هم پا تماس بگیرید.

 فروشگاه لاستیک هم پا 

  آدرس: تهران، امیر کبیر شرقی، نرسیده به سرچشمه، روبروی مسجد بنی فاطمه، پاساژ 110 

  ایمیل : info@hammpa.com

دفتر فروش: 02191303129

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 214
نمایش همه
علاقه مندی ها ()