کفش ها از اهمیت بالایی برخوردارند. بسیاری از افراد زیبایی را تنها ملاک خرید خود قرار می دهند و با دیدن یک کفش جذاب آن را فورا خریداری می نمایند و در صورتی که آن کفش از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشد ، نمی توانند از آن استفاده ی خوبی را داشته باشند و در زمان کوتاه مجبور به کنار گذاشتن آن می شوند در صورتی که کفش ها ی راحت و استاندارد اولین گزینه برای پوشیدن در زمان خارج شدن از منزل می باشد زیرا به دلیل راحتی آن ها همواره پر مصرف خواهد بود. بنابراین خرید کفش لازمه ی دقت فراوان است. کفش زنانه و مردانه هر یک دارای ویژگی هایی هستند که در مواردی نیز این ویژگی ها مشترک می باشند. کفش زنانه دارای تنوع بسیار گسترده ای بوده و فروش کفش زنانه در طرح ها و رنگ های مختلف در بازار انجام می گیرد.

انواع کفش زنانه در نمونه های راحتی برای روزمره، پاشنه بلند برای مجالس، اسپرت برای ورزش و...... مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت کفش زنانه

کفش های زنانه در قیمت های مختلفی به فروش می رسند که بستگی به مدل، کیفیت و .... دارد. همچنین فروشگاهی که خرید کفش را انجام می دهید نیز  در بحث قیمت کفش زنانه بسیار موثر است.برای خرید کفش رسمی زنانه از طریق لینک اقدم نمایید.

برخی از فروشگاه ها به سود کم قانع هستند و همیشه مشتریان دائمی خود را دارند . برخی نیز خود تولید کننده بوده و می توانند با حذف واسطه ها، قیمت های بسیار مناسبی را برای ارائه ی محصولاتشان در نظر گیرد. تولیدی کفش آرمیس از فروشندگان بزرگ کفش زنانه و مردانه در کشورمان می باشد. این مرکز با ارئه ی کفش هایی با طراحی عالی و کیفیت بالا توانسته رضایت مشتریانش را کسب نماید.

 تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : 40334967

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 227
نمایش همه
علاقه مندی ها ()