تعویض شیشه نمای ساختمان نیاز به مهارت و استفاده از ابزارآلات مخصوص دارد که بتوان در ارتفاع، شیشه های نمای ساختمان را بدون اشتباه و آسیب دیدگی به سایرین انجام داد. گروه نماروز جزء گروه های خدمات ساختمانی است که با اتکاء به پرسنل فنی و متخصص قادر به انجام تعویض شیشه نمای ساختمان  با رعایت تمام اصول استاندارد و نکات ایمنی می باشد.

تعویض شیشه نمای فریم لس و کرتین وال

شیشه کرتین وال، فریم لس و اسپایدر از جمله شیشه های مستحکم رایج برای اجرای نمای ساختمان شیشه ای از آن استفاده می نمایند. با افزایش ارتفاع ساختمان، افراد نیاز به استفاده از نور خورشید برای فعالیت های روزمرۀ خود دارند، از این رو برای طراحی نمای ساختمان از شیشه استفاده می کنند.

شیشه نمای کرتین وال دارای قاب پهن است که برای تعویض شیشه باید قاب آلومینیومی آن باز شود. از این رو اپراتور باید نسبت به نحوۀ باز کردن و تعویض انواع شیشه به کار رفته در نما دانش کافی داشته باشد و مناسب ترین ابزارآلات را برای اجرای تعویض شیشه های نمای ساختمان استفاده نماید که بتواند سرعت عمل اجرای خود را بهبود ببخشد.

با توجه به وزن اضافی شیشۀ نما که اپراتور باید آن را حمل کند، معمولاً پروژه های تعویض شیشه نمای ساختمان به صورت دو نفره صورت می گیرد، که سختی کار کاهش پیدا کند.برای اطلاع از نصب انواع توری مرغی  به سایت مراجعه کنید.

معمولاً این گونه نماها نسبت به صدا، سرما و حرارت عایق ساخته می شوند. علاوه بر آنکه دارای وزن سبک هستند که وزن کمتری بر روی ساختمان وارد شود. همچنین قابلیت تأمین نور در طول شبانه روز را داشته باشد. از این رو پس از  تعویض شیشه نمای ساختمان باید تست آب بندی شیشۀ نما اطمینان حاصل نمود.

گروه نماروز با داشتن سابقۀ فعالیت های ساختمانی، توانسته میزان خدمات ساختمانی تیم متخصص خود را توسعه داده و اجرای کار در ارتفاع چون تعویض شیشه نمای ساختمان را با قیمت مناسب انجام دهند.

 

 گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 163
نمایش همه
علاقه مندی ها ()