در زمان کار در مکان های مختلف مانند خانه و یا صنایع و یا کار در ساختمان‌ها و غیره نیاز به مراقبت هایی داریم که باید به آن اهمیت دهیم، در واقع برای حفاظت از بدن خود ما باید در زمان کار از لوازم ایمنی استفاده کنیم. تجهیزات ایمنی شامل لباس ایمنی ،کفش ایمنی ،عینک ایمنی ،کلاه ایمنی ،دستکش ایمنی و غیره می باشد که استفاده از این لوازم در زمان هر کاری بسیار ضروری بوده و باید به آن توجه شود زیرا در غیر این صورت شاهد بروز سوانح ناگوار خواهیم بود زیرا در هر شغلی بروز حوادثی غیر قابل پیش ‌بینی بوده چون در هر کاری حادثه طبیعی است و باید برای اینکه آسیبی به بدن ما وارد نشود از لباس های ایمنی و سایر لوازم ایمنی استفاده شود.برای خرید دستکش ایمنی از طریق لینک اقدام نمایید.

دستکش ایمنی چیست؟

دستکش ایمنی دستکشی است که برای محافظت از دستان در زمان کار از آن استفاده می‌شود دستکش های ایمنی معمولا از زنجیرهای فولادی متشکل اند که برخی نیز دارای ویژگی های مختلفی هم می باشد مثلا دستکش های ضد برش، دستکش های چرمی ، ضد دستکش های ضد الکتریسیته ،دستکش های ضد اسید و.... هر یک دارای خصوصیاتی هستند که در زمان کار در شغل های مختلف می توانند از آن بهره مند شد.  برای خرید دستکش لاستیکی و نیتریلی به سایت مراجعه کنید. 

دستکش ها در زمان کار می تواند از دست ها به خوبی محافظت کنند و برای اینکه دستکش ایمنی بتواند کار خود را به خوبی انجام دهد باید دارای استاندارد هایی باشد که برخی از تولید کنندگان به این استاندارد ها بسیار دقت می‌کنند اما خرید دستکش ایمنی باید از مرکز معتبر صورت گیرد تا بتوان از استاندارد بودن آن اطمینان حاصل کرد. فروشگاه رادین با سال ها تجربه در بخش فروش انواع تجهیزات و لوازم ایمنی توانسته انواع دستکش ایمنی استاندارد و با کیفیت را به دست مشتریان خود برساند .

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 442

تلفن   :   40669374 -021 

تلفن   :   40661750-021   

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 161
نمایش همه
علاقه مندی ها ()