واحد گشت مرکزی است که ماشین های دربستی را در اختیار مسافران قرار می دهد. برای اجاره ی ماشین های واحد گشت می توان با تماس با این مرکز از سرویس های مسافربری برخوردار شوید.  این مرکز با ارائه ی خدمات مسافربری با بهترین سرویس دهی توانسته راحتی و آسایش در سفر را برای مسافران ایجاد نماید. برای انواع مراسم ها از جمله خاکسپاری، مجالس، مسافرت ها و... می توان از خدمات واحد گشت استفاده کرد. هزینه ی خدمات مسافربری در واحد گشت بسیار ارزان بوده و می توان به جای استفاده از چندین خودروی شخصی پر هزینه، از اتوبوس های این مرکز استفاده کرد همین طور با استفاده از اتوبوس های دربستی خطرات مسافرت بسیار کاهش می یابد .

انواع خدمات واحد گشت

این مرکز اتوبوس ها را در اختیار مسافران قرار می دهد که با کمک از راننده های باتجربه می توان از این خدمات استفاده کرد. انواع خدمات واحد گشت با توجه به اتحادیه تعیین می گردد و تعرفه ها بسیار مناسب در جهت رفاه حال مسافران می باشد. خدمات دهی در ساعت های مورد نظر هموطنان عزیز به آن ها ارائه می گردد. در واحد گشت از اتوبوس های باکیفیت و راحت استفاده می شود تا در زمان های طولانی باعث خستگی نشود همچنین با بهره گیری از راندان باتجربه و حرفه ای می توان سفر امنی را تجربه کرد. واحد گشت تهران از شرکت های ارائه دهنده ی خدمات مسافربری می باشد که توانسته رضایت مسافران را کسب نماید.

یکی از مزیت های بسیار خوب استفاده از خدمات مسافربری واحد گشت ، سفر گروهی است که موجب لذت در مسیر می شود و افراد با هم به گفتگو می پردازند و نگران مسیر نخواهند بود همچنین تمامی افراد به موقع در مجالس و دورهمی ها حضور می یابند که بسیار مهم بوده و همچنین با استفاده از فراهم نمودن وسیله ی رفت و آمد برای میهمانان ، نوعی احترام به آن ها می باشد.

خدمات واحد گشت بهشت زهرا

واحد گشت با ارائه ی خدمات سرویس های بهشت زهرا توانسته در زمان های مورد نظر افراد در زمان کوتاه در محل حضور یابد و برای مراسم های فوری همچون تدفین سرویس دهی داشته باشد. افراد با استفاده از اتوبوس های واحد گشت می تواندن به موقع و همگی در محل بهشت زهرا حضور یابند و در این مرسم شرکت نمایند بنابراین کسی به دلیل ترافیک و مشکلات دیگر از مجلس جا نخواهد ماند و با احترام میهمانان به خانه ها برگردانده می شوند.برای اطلاع از خدمات واحد گشت بهشت زهرا به سایت مراجعه کنید. 

واحد گشت تهران از مراکز دارای اعتبار است که این افتخار را دارد تا به حال توانسته رضایت تمامی مشتریانش را کسب نماید. برای اطلاع از خدمات این مرکز به سایت مراجعه کنید و یا با شماره ها تماس بگیرید.

 

واحد گشت تهران 

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 ، طبقه سوم 

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 267
نمایش همه
علاقه مندی ها ()