زیبایی و گرمای ساختمان ها ربا استفاده از انواع متریال چوبی چندبرابر می شود ، که می توان از این مسئله به عنوان مهمترین فاکتور محبوبیت دکوراسیون کلاسیک یاد کرد. انواع کفپوش های پارکت و پارکت لمینت، قاب ها، سبک مبلمان و غیره شامل این مقوله می شود و با استفاده از این آپشن ها و متریال طبیعی می توان زیبایی و آرامش طبیعت را به فضای داخلی ساختمان ها  بازگرداند. قیمت پارکت چوبی بسته به نوع چوب و الوار مصرفی، روش فشرده سازی و پرداخت کاری این محصولات متغییر می باشد، که در کنار این موارد برند سازنده، هزینه های واردات، نوسانات نرخ ارز و غیره نیز در  تعیین قیمت خرید پارکت  چوبی بی تاثیر نخواهد بود.  با توجه به تنوع بسیار بالایی این کفپوش های چوبی می توان با توجه به بودجه و توان مشتریان بهترین مناسب ترین نوع پارکت را انتخاب کرد. انواع پارکت سفید، پارکت طوسی، پارکت زرشکی و قهواه ای در شمار محبوب ترین و پرکاربردترین پارکت ها در عصر حاضر می باشند که طرفداران بسیار زیادی دارند.

ویژگی های انواع پارکت چوبی

از مهمترین ویژگی های انواع پارکت چوبی در واقع قابلیت ترمیم و تعمیر دوباره این منسوجات چوبی می باشد، که با سمباده زنی(ساب زدن) و جلا دادن دوباره آن ها می توان این کفپوش های طبیعی را به حالت اولیه آن ها بازگرداند. ضخامت پارکت، نوع الوار و سختی چوب به خودی خود معرف دوام و ماندگاری این محصولات هستند و با انتخاب یک پارکت مناسب می توان تا مدت ها از بابت تعویض کفپوش های ساختمان آسوده خاطر بود. برای خرید پارکت لمینت ضدآب به سایت فروشگاه آنلاین دکور آفیس مراجعه کنید. 

مزایای استفاده از این کفپوش های چوبی سبب ترغیب مشتریان و طراحان داخلی به استفاده از انواع پارکت کف خانه شده می توان به ضد حساسیت بودن، گرمای محیط، کاهش دردهای مفصلی و استخوانی، قابلیت جابجایی، ضد آلرژی و حساسیت، قیمت مناسب و تنوع بسیار بالا در طرح و رنگ اشاره کرد که با استفاده از آن ها به راحتی می توان تمامی فضاهای داخلی ساختمان ها را به بهترین روش ممکن طراحی کرد.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 256
نمایش همه
علاقه مندی ها ()