تسهیلات ویژه فروش اقساطی خودرو

کمپانی های بزرگ خودروسازی داخلی و خارجی همواره با رونمایی از محصولات جدید خود، در تلاش اند تا در این بازار پر رونق سهم فروش بیشتری داشته باشند و توجه خریداران را با ارائه 
آپشن های رفاهی متعدد جلب نمایند، که متأسفانه محدودیت های مالی مشتریان ممکن است بین آن ها و خودروی ایده آل شان فاصله بیندازد. با استفاده از روش فروش اقساطی خودرو علاقه مندان خرید انواع خودرو داخلی و خارجی می توانند  تنها با پرداخت نیمی از مبلغ خودرو یک قدم دیگر به خواسته های خود نزدیک شوند و فرصت دوباره ای برای خرید انواع خودرو به دست آورد. از مهمترین مواردی که متقاضیان استفاده از طرح خرید و فروش اقساطی خودرو باید مد نظر قرار دهند، اطمینان از شرکت های لیزینگ فروش اقساطی خودرو اعتبار آن ها در بازار می باشد، تا با یک انتخاب نسنجیده بعدها متضرر نشوند و در زمینه عمل به تعهدات و بازپرداخت اقساط خود با مشکل  جدیدی مواجه نشوند.  

از مهمترین تسهیلات ویژه فروش اقساطی خودرو در لیزینگ معتبر فرنام خودرو می توان به انعطاف پذیری شرایط شرکت، مشاوره با کارشناسان این مرکز، تحویل فوری خودرو به محض پرداخت اولین قسط و سند به نام مشتری اشاره کرد، که شرایط محیا شدن بستری امن را برای انجام خرید های اقساطی خودرو  فراهم کرده است.برای اطلاع از فروش اقساطی ایران خودرو به سایت مراجعه کنید.

فروش اقساطی خودرو با مناسب ترین قیمت

مجموعه خوشنام و با سابقه فرنام خودرو مدت هاست که در زمینه فروش اقساطی خودرو با مناسب ترین قیمت و بهترین تسهیلات در حال فعالیت است و با ارائه شرایط همچون تحویل آنی خودرو، سند بنام مشتری و امکان تعویض خودرو در دوره بازپرداخت اقساط توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را کسب نمایند، و به یکی از مطمئن ترین مراکز فروش قسطی خودرو تبدیل شد. برای مشاهده لیست محصولات این لیزینگ معتبر و محبوب و اطلاع از شرایط نقل و انتقال خودرو ها می توان به سایت اطلاع رسانی فرنام خودرو مراجعه کرد و یا با کارشناسان این مجموعه تماس گرفت.

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

موبایل: 09386861715 

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 153
نمایش همه
علاقه مندی ها ()