پراید اقساطی از دیگر روش های فروش پراید است که در کنار فروش نقد پراید به عموم مشتریان پیشنهاد می شود. پراید از جمله محصولات شرکت خودروسازی سایپا است که در سال 1372 تولید آن آغاز و روانۀ بازار شد. در حال حاضر پراید در کلاس های مختلف توسط این کمپانی تولید و عرضه می شود که باعث استقبال افراد از شرایط فروش پراید اقساطی شده است. پراید 111، 131، 132، 151 و 141 برخی از تیپ های مختلف خودرو پراید است که شامل شرایط خرید پراید اقساطی بلند مدت و کوتاه مدت می باشند.

مجموعۀ سایا خودرو با در اختیار داشتن کادری فعال در زمینۀ خرید و فروش نقد و اقساط خودرو در تهران می باشد که توانسته شرایط متنوعی را برای خرید پراید اقساطی بلند مدت با تحویل فوری فراهم سازد.

فروش پراید اقساطی با شرایط تحویل فوری

در ابتدا خودرو پراید در کشورهای آمریکا و کره جنوبی تولید و با اسامی فورد فستیوا و همچنین پراید به بازار عرضه شده است. لذا به دلیل استقبال فراوانی که از این خودرو شد، ایران نیز اقدام به تولید و فروش پراید نمودند. خرید پراید هاچ بک اقساطی، پراید لیفت بک اقساطی و سایر مدل های پراید به منظور سهولت در ارائه خدمات به مشتریان در نظر گرفته می شود.برای اطلاع از خرید اقساطی پراید 132 به سایت مراجعه کنید

بدین وسیله مشتریان می توانند با شرایط مناسب فروش پراید اقساطی تحویل فوری، پراید مورد نظر خود را خریداری نمایند که متناسب با وضعیت مالی اشان مقرون به صرفه باشد. استفاده از شرایط فروش پراید 111 اقساطی تحویل فوری، فرد مدت کوتاهی پس از عقد قرارداد، می تواند خودروی پراید خود را تحویل گرفته و سپس اقساط پراید را تسویه کند.

برای کسب اطلاعات جامع در خصوص خرید نقد و اقساط خودروهای داخلی از جمله محصولات سایپا چون مدل های مختلف خودرو پراید می توانید با مجموعۀ سایا خودرو تماس حاصل فرمائید.

 

سایا خودرو

ارتباط با ما

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 295
نمایش همه
علاقه مندی ها ()