پراید اقساطی یکی از روش های محبوب خرید مدل های مختلف خودرو پراید می باشد. پراید از جمله محصولات شرکت سایپا می باشد که از قیمت ارزانی نسبت به سایر محصولات شرکت های خودروسازی داخلی برخوردار می باشد. در حال حاضر به دلیل وجود نوسانات بازار، خرید و فروش پراید اقساطی بیش از خرید نقد استقبال می شود.

مجموعۀ سایا خودرو نیز با فعالیت حرفه ای که در زمینۀ فروش نقد و اقساط محصولات خودروسازی سایپا دارد، شرایط فروش پراید اقساطی بلند مدت و کوتاه مدت را برای متقاضیان فراهم نموده است.

فروش پراید اقساطی طرح بلند مدت

تولید پراید در سال 1372 در ایران توسط شرکت خودروسازی سایپا راه اندازی شده است. این محصول تا کنون در مدل های متنوعی تولید و به بازار عرضه شده است که می توان به مدل های 131 و 132 پراید سدان، مدل 111 پراید هاچ بک، 141 پراید لیفت بک و 151 پراید وانت اشاره نمود. بنابراین افرادی که علاقه مند به خرید پراید هاچ بک اقساطی و یا خرید پراید وانت اقساطی و سایر مدل های پراید دارند، می توانند به مجموعه های معتبر عرضه کنندۀ خودروهای داخلی مراجعه نمائید.برای اطلاع از   خرید اقساطی پراید 111 به سایت مراجعه کنید.

استفاده از امکانات خرید پراید اقساطی طرح اقساط بلند مدت به افراد کمک می کنند با حداقل قیمت بتوانند اقساط پراید را پرداخت کنند. علاوه بر طولانی نمودن تعداد اقساط، برخی از مجموعه های فعال و با سابقه توانایی تحویل پراید را به خریدار پس از پرداخت پیش قسط دارند. هدف از ارائه چنین خدماتی به مشتریان، افزایش جلب رضایت آنان می باشد. امروزه بیش از گذشته از خدمات فروش پراید اقساطی استقبال می شود.

برای آگاهی از شرایط فروش اقساطی هر کدام از مدل های متنوع خودرو پراید، می توانید با کارشناسان مجرب مجموعۀ سایا خودرو تماس حاصل فرمائید و پس از بررسی تعداد و ارقام اقساط از این مزایا برای خرید خودرو بهره گیرید.

سایا خودرو

ارتباط با ما

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 227
نمایش همه
علاقه مندی ها ()